یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام موسی ابراهیمی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت دوران غرور آفرین دفاع مقدس و ملتی با بصیرت و هوشیار، از اقتدار بالایی در دنیا برخوردار است و هرگز اجازه نفوذ به استکبار را نخواهد داد.

حجت الاسلام والمسلمین سید موسی ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین با بیان این که دفاع مقدس ماندگار و فراموش نشدنی است، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور عزت و شجاعت دلاورمردان عرصه نبرد در جبهه های حق علیه باطل است که با ایمان، توسل به ائمه(ع) و پیروی از منویات حضرت امام خمینی (ره)، اجازه ندادند که این خاک مقدس به تصرف دشمن درآید.

وی با اشاره به این که دفاع مقدس ملت ایران در تاریخ ثبت شد، تصریح کرد: رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی، حماسه های بزرگ و فراموش نشدنی خلق کردند و این مهم سبب شد پس از گذشت سال ها همچنان برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس با شور و اشتیاق مثال زدنی برگزار شود.

مدیر حوزه علمیه قزوین بیان کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا می خواستند همواره ایران در تصرف آنها باشد و پس از این که انقلاب به پیروزی رسید، از طریق رژیم بعث عراق اقدام به ضربه زدن به این نظام نوپای جمهوری اسلامی کردند که جز شکست چیزی عاید آنها نشد.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی با بیان این که امروز استکبار جهانی با روش های مختلف به دنبال نفوذ در ایران است، تصریح کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت دوران غرور آفرین دفاع مقدس و ملتی با بصیرت و هوشیار، از اقتدار بالایی در دنیا برخوردار است و هرگز اجازه نفوذ به استکبار را نخواهد داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha