یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سردار مصطفی ایزدی

حوزه/ خون شهدا در راه مبارزه و جهاد بر سر ارزش های اسلامی ریخته شد و نصرت الهی، امنیت و آگاهی را برایمان به ارمغان آورد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، سردارسرلشگرمصطفی ایزدی، از کارشناسان نظامی، در همایش «با همسنگران» که شامگاه دوشنبه در ارومیه برگزار شد، با اشاره به آیه 6 سوره انشقاق، اظهارداشت: خداوند متعال در قرآن کریم فرموده است:«يَا أَيُّهَا الْإِنسَانُ إِنَّكَ كَادِحٌ إِلَى رَبِّكَ كَدْحًا فَمُلَاقِيهِ/ای انسان، تو در راه پروردگارت رنج فراوان می کشی ، پس پاداش آن راخواهی ديد».

وی با بیان شاخصه های بارز جهاد و دفاع مقدس، افزود: راه جهاد برای همه باز است و ما مامور به استقامت هستیم و باید پیشکسوتان، در صحنه های جهاد و مبارزه حاضر باشند، چراکه دفاع همچنان باقی است و ما مکلف به ادامه راه خونین شهدا و جهادگران هستیم.

این کارشناس نظامی با بیان این مطلب که شهید مهدی باکری افتخار جمهوری اسلامی ایران است، افزود: راه جهاد و شهادت راه « يُزَكّيهِم وَيُعَلِّمُهُمُ الكِتابَ وَالحِكمَةَ/71،ال عمران» است و با حرکت همراه با اخلاص، پیروزی را درک و احساس کرده ایم، لذا انقلاب اسلامی به پیش رفته و جنگ ما با دنیای استکبار، جنگ حق علیه باطل است.

وی خاطرنشان کرد: خون شهدا در راه مبارزه و جهاد بر سر ارزش های اسلامی ریخته شد و نصرت الهی، امنیت و آگاهی را برایمان به ارمغان آورد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس ادامه داد: امروزه شاهدیم که در نزدیکی مرز آذربایجان غربی، جریان های تکفیری به عنوان جنگ نیابتی، ورود کرده اند؛ باید هوشیار بود و بدانیم که جنگ شناختی و نیابتی به دو روش، اولی به صورت جنگ نرم با ایجاد تغییر و دگرگونی در اذهان در داخل کشور و دومی در بلاد اسلامی با هدف نابسامانی و خرابی و نابودی کاشانه مسلمین آغاز شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha