پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
حجت الاسلام سید جواد سلیمانی امام جمعه بافق

امام جمعه بافق گفت: ایشان تاکید زیادی داشتند تا طلبه ها با آمادگی کامل پای درسشان حاضر شوند و حتی افرادیکه دیرتر به کلاس می آمدند در آخر جلسه از آن ها مباحث جلسه قبل را می پرسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، حجت الاسلام و المسلمین سید جواد سلیمانی، امروز  در دیدار با مدیر و معاونین حوزه علمیه استان یزد که در دفتر امام جمعه بافق برگزار شد با ذکر خاطره ای اظهار داشت: در دوران طلبگی در کلاس درس مرحوم آیت الله خزعلی شرکت می کرد، ایشان تاکید زیادی داشتند تا طلبه ها با آمادگی کامل پای درسشان حاضر شوند و حتی افرادیکه دیرتر به کلاس می آمدند در آخر جلسه از آن ها مباحث جلسه قبل را می پرسید، بنابراین طلاب دو گزینه بیشتر نداشتند یا باید همیشه با آمادگی سر کلاس ایشان حاضر می شدند و یا اینکه  اگر مطالعه ای نداشتند نباید به کلاس می آمدند، بنابراین اساتید در حوزه هم باید این سیره را در پیش گیرند تا سطح علمی طلاب ارتقاء یابد.

امام جمعه بافق، با بیان اینکه مردم بافق همچون دیگر مردم استان یزد برای روحانیون ارزش خاصی قائل هستند عنوان کرد: مدارس علمیه نباید اجازه دهند مسائل کوچک این موضوع را تحت الشعاع خود قرار دهد.

حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی، در بخش دیگر  سخنان  خود تصریح کرد: مدارس علمیه استان باید در انتخاب اساتید و کادر اداری خود دقت بیشتری به خرج دهند و افرادی به این مجموعه راه یابند که علاوه بر باسواد بودن، ایجاد حاشیه هم نکنند چون این افراد نماینده حوزه محسوب می شود و اگر خدایی نکرده ضعفی داشته و خطایی را مرتکب شوند به اسم کل مجموعه حوزه نوشته خواهد شد و به راحتی روحانیون زیرسوال می رود.

امام جمعه بافق در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد: با همکاری خیرین بافقی و شرکت های معدنی بافق با ایجاد صندقی توانسته ایم به طلبه ها و جوانانی که قصد ازدواج دارند کمک کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha