سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
پیوند آسمانی

حوزه/ کارگاه "پیوند آسمانی" ویژه طلاب و روحانیون استان خوزستان، باهدف ارتقاء سطح کیفی مهارت های ازدواج و تحکیم بیان خانواده برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از اهواز، کارگاه پیوند آسمانی، ویژه طلاب و روحانیون مزدوجین سال 1394، با حضور کارشناسان مسائل خانواده، در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات استان خوزستان برگزار شد و راهکارهای تقویت ارتباط و صمیمت زوج های جوان در آن ارائه گردید.

حجت الاسلام قلی زاده، کارشناس فرهنگی حوزه، با اشاره به ضرورت برگزاری این کارگاه، اظهار داشت: یکی از موارد مهم در زندگی مشترک، درک زوجین و کسب مهارت های لازم برای تحکیم پیوند آسمانی آنها است که با مشارکت سازمان تبلیغات خوزستان اقدام به برگزاری کارگاه پیوند آسمانی کردیم.

 وی افزود: این کارگاه ها ویژه طلاب تازه مزدوج است و با برگزاری دوره هایی تخصصی درصدد ارتقاء سطح کیفی مهارت های ازدواج و تحکیم پیوند خانواده می باشد.

حجت الاسلام قلی زاده، مسائل خانوادگی و روابط عمومی و روابط خاص بین زن و شوهر را از مهم ترین مباحث این کارگاه عنوان کرد و گفت: در این کارگاه اساتید مشاوره حوزوی از قم، بر اساس آموزه های دینی به بیان راهکارهای تحکیم خانواده پرداختند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha