دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام آقا تهرانی

حوزه/ عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: اساساً شیعه واقعی و محب راستین امام حسین(ع) کسی است که به هیچ وجه نمی‌تواند نسبت به شیوع فساد در جامعه بی‌تفاوت و یا حتی کم تفاوت باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی شب گذشته در جمع عزاداران هیأت فاطمیون که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با اشاره مطلب فوق ابراز داشت: کسی حق ندارد بگوید که امر به معروف و نهی از منکر به من مربوط نیست و نسبت به فساد و انحراف در جامعه بی تفاوت باشد ، چرا که به هر حال همه ما در یک کشتی قرار داریم که اگر کسی بخواهد آن را سوراخ کند ،دیگر همسفران باید حساس شوند و با او برخورد کنند.

وی افزود: اساساً شیعه واقعی و محب راستین امام حسین(ع) کسی است که به هیچ وجه نمی‌تواند نسبت به شیوع فساد در جامعه بی‌تفاوت و یا حتی کم تفاوت باشد.

این نماینده مجلس همچنین با اشاره به پیشتازی اهالی قم از دیرباز در امر دین داری و احیای ارزش های الهی گفت: به لطف الهی اهل قم همواره در صف اول مبارزه با انحرافات بودند و باید هم این طور باشند چرا که نسبت به مردمان دیگر نقاط الگو هستند.

وی اضافه کرد: عده ای خدمت امام صادق(ع) آمدند که حضرت به آن ها فرمود: سلام ما را به قمی‌ها برسانید، آنها گفتند که ما اهل قم نیستیم، اما حضرت باز جمله خود را تکرار فرمودند که این امر نشان می دهد تقوای جمعی در جامعه موجب می شود جایگاه آن افراد تا این اندازه نزد امام معصوم(ع) ارج و قرب پیدا کند.

حجت الاسلام و المسلمین آقا تهرانی در ادامه با بیان این که متاسفانه عده ای از جمهوری اسلامی تنها جمهوریت آن را می فهمند ، تصریح کرد: امام امت که این همه به واسطه حرکت الهی اش محبوب مردم بود ، همواره دم از اسلام می زد اما امروز برخی فقط از جمهوری اسلامی ، جمهوریت آن را مطرح می کنند و این در حالی است که دشمن هم می خواهد اسلام واقعی در کار نباشد البته با اسم ظاهری اش مشکل ندارند.

وی افزود: حقیقتاً ما باید امروز قدر نعمت ولایت فقیه را بدانیم که اگر نبود مشخص نبود چه وضعی بر کشور ما حادث می شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha