پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
انقلاب ۱۴ فوریه بحرین

حوزه/ ما امروز در مقابل بنی امیه و بنی مروان و آل ابوسفیان تکفیری داعشی قرار داریم که می خواهند دین و اعتقاد و مبانی و ارزش های اسلام را از بین ببرند و با حسین(ع) و راه حسین دشمنی کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه» جنبش یاوران انقلاب 14 فوریه بحرین به مناسبت فرا رسیدن ایام عاشورای حسینی بیانیه ای بدین شرح صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند متعال فرمود: «وَلَا تَرْكَنُوا إِلَى الَّذِينَ ظَلَمُوا فَتَمَسَّكُمُ النَّارُ وَمَا لَكُم مِّن دُونِ اللَّهِ مِنْ أَوْلِيَاءَ ثُمَّ لَا تُنصَرُونَ»؛ «و به ظالمان مایل نشوید و دل خوش نکنید که آتش دوزخ به شما می رسد و شما را جز خدا هیچ یاوری نباشد و مورد یاری قرار نمی گیرید».

و امام حسین (ع) فرمود: ما اهل بیت نبوت و معدن رسالت و محل آمد و شد فرشتگان هستیم. خداوند به واسطه ما آغاز می کند و پایان می دهد و بدانید که یزید شراب می نوشد و انسان را می کشد و فاسق و بدکار است و کسی همچون من با کسی چون او بیعت نمی کند.

و بر این اساس کسی که پیرو امامان هدی باشد، امکان ندارد از غیر این بزرگواران اطاعت و پیروی کند؛ چراکه بیعت با ظالمان و فاسدان در منطقه عترت پیامبر(ص) روا نیست.

در بخش دیگر از بیانیه آمده: خروج و قیام امام حسین(ع) برای اصلاح در امت پیامبر بود چون حاکمان منحرف و ظالم امت را به انحراف کشیده بودند و دین پیامبر(ص) در معرض تحریف بود و قیام امام حسین(ع) قیامی صریح علیه فساد و انحراف نظام سیاسی یزید و معاویه و استبداد و فساد آنها بود.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده: ملت بحرین نیز راه حسین را در پیش گرفته است و بنا ندارد تن به تسلیم و شکست بدهد و این ملت به خواست خداوند پیروز خواهد شد.

ای مردم بحرین

ای امت اسلام

رهایی مردم بحرین وملت های جهان اسلام و با پیروی از راه و قیام حسین محقق می شود. ما امروز دو اردوگاه داریم: اردوگاه کفر و استکبار به رهبری شیطان بزرگ آمریکا و جاهلیت قرن بیستم یعنی آل سعود و آل خلیفه و دولت های قبیله ای و عشیره ای قطر و امارات و کویت.

و در مقابل آن اردوگاه اسلام محمدی حسینی و جبهه مقاومت قرار دارد که این جبهه نماینده و حامی ملت های مستضعف جهان الز جمله ملت بحرین، ایران، عراق، سوریه و لبنان می باشد و نصرت الهی نیز به ما نمی رسد مگر اینکه در راه حسین و عاشورا و کربلا و راه ایثار و شهادت و عزت و کرامت گام برداریم.

از این رو شایسته است پرچم های حسینی بر فراز تمام خانه های بحرین برافراشته شود و در تمام راه ها و خیابان ها به اهتزار در آید و هیچ گوشه ای از این سرزمین نباشد مگر اینکه پرچم حسینی در آن برافراشته شود چون پرچم حسین(ع) پرچم آزادی و عزت و کرامت و سربلندی است.

مردم بحرین! ما امروز در مقابل بنی امیه و بنی مروان و آل ابوسفیان تکفیری داعشی قرار داریم که می خواهند دین و اعتقاد و مبانی و ارزش های اسلام را از بین ببرند و با حسین(ع) و راه حسین دشمنی کنند و می بینیم چگونه به جان مردم یمن افتاده اند و زنان و کودکان و مردان آنها را می کشند و البته در بحرین و عراق و لبنان و سوریه نیز شاهد ظلم و ستم و خونریزی آنها هستیم.

ما یاوران انقلاب 14 فوریه تاکید می کنیم که زمان شکست سپری شده و بر این اساس خواستار اتحاد جبهه مقاومت بر خط و سیره سیدالشهدا امام حسین(ع) هستیم تا همه با هم با جبهه اموی عباسی مروانی و سفیانی عصر خود بجنگیم که راز پیروزی ما در وحدت و پیروی از راه حسین علیه السلام است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha