جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
حجت‌الاسلام میرعمادی لرستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: با کمک به بازسازی عتبات عالیات علاوه بر فراهم آوردن ذخیره ای برای آخرت، به عظمت اسلام و حرم های نورانی اهل بیت (ع) نیز کمک می کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی امروز در سومین همایش تجلیل از خادمان عتبات عالیات که در حسینیه ثارالله خرم آباد برگزار شد، اظهارداشت: امام حسین(ع) شخصیتی جهانی است که در دامان معصومان اهل بیت(ع) تربیت یافت و امروز نیز اهداف قیام این امام همام در سراسر جهان گسترش یافته است.

وی با بیان اینکه پیامبر گرامی اسلام(ص)، امام حسین(ع) را چنین معرفی می نماید که حسین دری از درهای بهشت است و هر کس ذره ای با حسین دشمنی ورزد بهشت بر او حرام است "تصریح کرد:همین حدیث پیامبر(ص) نشانه ی آن است که ما علاوه بر پیاده کردن اهداف قیام امام حسین(ع) باید در بازسازی حرم عتبات عالیات نیز مشارکت جدی داشته باشیم.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه در دین مبین اسلام ملاک ارزیابی اعمال و کارها اخلاص و رضای پروردگار است خاطر نشان کرد:کمک به عتبات عالیات خدمتی خالصانه و بدون چشم داشت مادی است و تنها برای نیل به اهداف معنوی صورت می گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی با اشاره به اینکه اخلاص در انجام اعمال موجبات قرب الهی را نیز فراهم می آورد یادآور شد:در تمام کارها و فعالیت های معنوی باید خلوص و رضای خداوند بعنوان اولین عامل سر لوحه امور قرار گیرد.

وی با بیان اینکه کمک به عتبات عالیات کمک به عظمت اسلام و مومنان است، ابراز داشت:با کمک به بازسازی عتبات عالیات علاوه بر فراهم آوردن ذخیره ای برای آخرت، به عظمت اسلام و عظمت حرم های نورانی اهل بیت (ع) نیز کمک می نماییم.

نماینده ولی فقیه در پایان در استان لرستان با اشاره به اینکه امید می رود مردم مومن و متدین لرستان با مشارکت همگانی در ساخت سرداب ورودی غیبت امام زمان(عج) سریعتر این درب ساخته شود افزود:انفاق و کمک به عتبات عالیات فضیلتی مطلوب است و مردم فهیم ،مومن و شیعی ایران اسلامی روز به روز بر عظمت عتبات عالیات بیافزایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha