پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
امیرمحمدی پور

حوزه/ امام جمعه اسلام آباد غرب گفت : ماه محرم بهترین فرصت برای پرداختن به فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر است.

حجت الاسلام سید امیرمحمدی پور، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در کرمانشاه با تسلیت ایام ماه محرم اظهار داشت : هدف اصلی قیام امام حسین (ع) اصلاح امت جدش و امر به معروف و نهی از منکر بود، لذا ایام ماه محرم یکی از بهترین فرصت ها برای پرداختن به فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد عدم فراموش شدن این دو واجب مهم تاکید کرد : باید با بصیرت بالا هوشیار و مواظب دستاوردهای انقلاب باشیم تا شرمنده شهدا نگردیم و نهضت حسینی را ادامه دهیم.

حجت الاسلام محمدی پور گفت : در خیلی از جاها این دو فریضه مهم همردیف جهاد در راه خدا قرار گرفته و در منابع اسلامی ذکر گردیده و لذا باید با شجاعت تمام پا به این میدان مهم و یزرگ گذاشت و نباید هیچ واهمه ای را به دل راه داد.

 وی افزود: اگر ما در مدارس، دانشگاه ها ، بازار و تمام جاهایی که حضور داریم این دو فریضه مهم و اساسی امر به معروف و نهی از منکر را اجرا کنیم می توانیم شاهد نتایج مثبت آن باشیم.

امام جمعه اسلام آباد غرب یاد آور شد : با توجه با اینکه در نظام و کشور اسلامی زندگی می کنیم همه ما باید تلاش کنیم آنرا به بهترین نحو ممکن اداره نماییم و جامعه ای کاملا سالم و سعادتمند داشته باشیم .

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha