چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کد خبر: 360606
۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹
شیخ نبیل قاووق

حوزه/ مراسم تجلیل از جانبازان و مجروحان حزب الله لبنان با حضور حجت الاسلام و المسلمین شیخ نبیل قاووق نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله در مقام سیده خوله برگزار شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین شیخ نبیل قاووق نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله در این مراسم گفت: ما نمی توانیم با تشکل های سیاسی که طبق برنامه کشورهای بیگانه عمل کنند و کرامت مقاوت و ملت لبنان را تحت تاثیر قرار می دهند با تساهل برخورد کنیم.

وی افزود: ائتلاف 14 مارس بار سنگینی بر دوش مردم لبنان است و رسوایی اخیر در ماجرای زباله ها شاهدی بر این مطلب است. این گروه دنبال راه حل برای لبنان نیست و ریاست جمهوری و حکومت را معطل کرده اند.

شیخ قاووق ادامه داد: اولویت جریان 14 مارس از سال 2005 تاکنون هدف قرار دادن مقاوت در راستای اجرای برنامه های خارجی بوده است ولی ما دائما بر استقرار ارامش تاکید می کنیم. ولی اگر این جریان بخواهد کرامت ما را مورد تعرض قرار دهد به او این اجازه را نخواهیم داد.

* وجود تکفیری ها در سوریه تهدید مستقیم لبنان است

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت فعلی جهان اسلام اظهار داشت: ما به دفاع از اماکن مقدس ادامه خواهیم داد و امروز دنیا شاهد است حزب الله حریم و بیت پیامبر را یاری می کند.

نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله یادآور شد: تکفیری ها جنگ را بر امت اسلامی از افغانستان تا سوریه و لبنان تحمیل کرده اند و در این شرایط ما به کمک مردم و ارتش لبنان به مسئولیت خود در این زمینه عمل خواهیم کرد و مانند ائتلاف 14 مارس خود را به نادانی نمی زنیم.

وی نبرد با تکفیری ها را طولانی دانست و افزود: وجود تکفیری ها در سوریه، تهدید مستقیم لبنان است و ما نشانه های ناامنی در مرز شرقی خود را تحمل نمی کنیم.

شیخ قاووق خاطرنشان کرد: وقتی ما از خطر تکفیری ها و ارهابیون صحبت می کنیم از یک مسئله موجود سخن می گوییم نه چیزی که در آینده پیش خواهد آمد. امروز تکفیری ها در عرسال و جرود وجود دارند و نظامیان لبنان را به قتل می رسانند.

انتهای پیام 20/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha