سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام میرزا محمدی

حوزه/ خطیب و سخنران حوزه تصریح کرد: متاسفانه برخی روشنفکران غرب زده به جهت آن که مقام و شان والای امام حسین(ع) را نشناخته اند در توصیف حضرت به بدل سازی روی آورده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام میرزامحمدی ، طی سخنانی در مراسم دهه محرم هیئت کف العباس(ع) که در حسینیه شهدای قم برگزار شد، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: متاسفانه این رویه غلط در برخی شبکه های ماهواره ای و نیز سایت ها نیز دنبال می شود و حال آن که هم عظمت امام حسین(ع) بسیار بالا و رفیع است و هم به همین میزان مصیبت ایشان یک مصیبت بسیار عظماست که با دیگر مصیبت های بشری اساساً قابل قیاس نیست.

وی افزود: امروز دشمن از طریق رسانه های خود به دنبال تشکیک در باورهای عاشورایی ماست و با پخش و نشر انواع شبهات می خواهد اعتقاد راسخ مردم و جوانان ما به سیدالشهدا(ع) را سست کند و ما باید مراقب این هجمه ها و برنامه های شوم باشیم.

این محقق و پژوهشگر حوزه همچنین با بیان این که اساساً جدایی بین قرآن و عترت وجود ندارد، خاطرنشان کرد: بی شک اگر در بین امت یکی از این دو وجود نداشته باشد نتیجه اش گمراهی و اختلاف افکنی و بروز و ظهور فتنه خواهد بود، کما این که جنایات امروز وهابیت که ریشه در عمل مفتیان آن ها دارد نتیجه همین رویه است.

وی در ادامه با اشاره به این که امام حسین(ع) شریک القرآن است، گفت: کسی هم که ارادتمند و شیفته حضرت است باید با قرآن مانوس باشد و نکند که ما ادعای محبت اهل بیت(ع) را داشته باشیم اما انس و الفت چندانی با قرآن کریم نداشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha