سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت‌الاسلام بنی‌ هاشمی تهران

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه نبی اکرم(ص) تهران گفت: حوزه های علمیه شیعی و علمای جهان اسلام باید با بسیج همه ظرفیت ها، تلاش کنند که شیخ نمر از دست حاکمان ظالم سعودی رهایی یابد.

حجت الاسلام والمسلمین بنی هاشمی در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری «حوزه» درتهران، با اشاره با تائید حکم اعدام آیت الله شیخ نمرتوسط آل مزدورسعود، گفت: این عالم ربانی یکی ازمبارزین بزرگ علیه استبداد حکومتی درعربستان است، البته به غیر از این که یک مبارز است، انسانی وارسته و دارای حلم وبردباری وبصیرت نیزمی باشد.

مدیر مدرسه علمیه نبی اکرم(ص) تهران با بیان این که عربستان دارای یک حکومت وهابی است و با شیعیان بسیارمشکل دارد، افزود: سخنرانی آتشین و افشاگری های شیخ نمر علیه جنایات و فساد حاکم بر حکومت عربستان باعث شد تا نیروهای امنیتی آل سعود با حمله به وی در شهر العوامیه استان الشرقیه، این عالم شجاع و مبارز عربستان را زخمی و سپس بازداشت کنند.

وی ادامه داد : شیخ نمر در دوران دولت عبدالله بن عبدالعزیز آل سعود دستگیر شد و در آن زمان می خواستند ایشان را اعدام کنند، اما با اعتراضات صورت گرفته، دولت عربستان عقب نشینی کرد، ولی با روی کار آمدن سلمان بن عبدالعزیز و شکست های پی در پی او، دوباره دولت عربستان تصمیم بر اعدام این عالم شیعه گرفته تا از این طریق بر شیعیان عربستان و ایران و یمن فشارمی آورد .

بنی هاشمی درپایان گفت: انتظار این است که ان شاء الله حوزه های علمیه سراسرکشور و علمای جهان اسلام با دقت بالا و بسیج همگانی، تلاش های خود را بیشتر کنند تا این عالم برجسته از دست حاکمان ظالم سعودی رهایی یابد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha