سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
شیخ صهیب حبلی

حوزه/ هشدارهای جمهوری اسلامی ایران در مورد حکم اعدام شیخ نمر بیانگر نبض امت زنده ای است که جنایت و سرکشی آل سعود را نمی پذیرد و این اقدام ایران اقدامی کاملا به جا بود و در مقابل شاهد این هستیم که آل سعود همواره بر آتش فتنه می دمند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» شیخ صهیب حبلی، از روحانیون اهل سنت شهر صیدای لبنان در جمع تعدادی از فعالان سیاسی لبنان گفت: امیدوارم بودیم آل سعود در مساله اعدام شیخ نمر اندکی عقلانیت داشته باشند، اما همین مقدار امید هم از دست رفت و می بینیم آنها همچنان در فضای بی عقلی و غیر انسانی و بی عدالتی به سر می برند.

وی افزود: پافشاری آل سعود بر اعدام شیخ نمر نشانه درماندگی آنها در مسایل سرنوشت ساز می باشد و از این رو به تهمت زدن به افراد بی گناه و اجرای احکام ظالمانه روی آورده اند.

شیخ حبلی خاطر نشان کرد: تایید حکم اعدام شیخ نمر توسط دادگاه آل سعود تنها نشان دهنده سیاست های نیرنگین آنها است که هیچ ارتباطی با محاکمه پاک و عادلانه ندارد و پرده از عقده خود کم بینی آل سعود وهابی بر می دارد که حکومت آنها از زمان تاسیس، نامشروع و بر اساس قتل و ذبح بنا شده است و تحمل امت اسلام هم از دست فساد این خاندان به سر آمده و مسلمانان باید هرچه زودتر جلوی جنایت های این خاندانرا بگیرند و مایه راحتی عرب ها و مسلمانان را فراهم آورند.

وی خاطر نشان کرد مساله اعدام شیخ نمر باید موجب بیداری امت اسلام شود تا به کار این خانواده جنایتکار آل سعود پایان دهند.

حبلی گفت: هشدارهای جمهوری اسلامی ایران در مورد حکم اعدام شیخ نمر بیانگر نبض امت زنده ای است که جنایت و سرکشی آل سعود را نمی پذیرد و این اقدام ایران اقدامی کاملا به جا بود چون بر این باور است که این اقدام زشت و ظالمانه فتنه ای بزرگ میان مسلمانان ایجاد خواهد کرد که ما از آن بی نیاز هستیم.

وی افزود: در حالی که ایران به مسئولیت پدرانه خود در برابر عربستان عمل می کند شاهد این هستیم که آل سعود همواره بر آتش فتنه می دمند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha