شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حمیدی تبریز

حوزه/ معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز گفت: بیش از ۹۸ مرکز فرهنگی در استان آذربایجان شرقی با همکاری حوزه و روحانیون فعالیت می کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام حمیدی ظهر امروز در نشست مدیران و اساتید فعال فرهنگی شمال غرب کشور، گفت: شهرداری تبریز طبق دستور شهردار و هدایت های آیت الله مجتهد شبستری، در سال 92 یک دوره کارگاهی با حضور دکتر بنیانیان برگزار کرده است که در ماه اخیر نیز یک نشست مقدماتی انجام دادیم که تاثیرات مفیدی در بر داشت.

وی، افزود: شهرداری تبریز ظرفیت های فرهنگی زیادی دارد که در تلاش هستیم تا پروژه های ضروری و اساسی فرهنگی را در تبریز به سرانجام برسانیم.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز، افزود: ما در ستاد بودجه سال95 درصدی را به پیوست نگاری فرهنگی اختصاص خواهیم داد که پیگیری قانونی آن را از مجلس شورای اسلامی خواستاریم.

وی با بیان اینکه شهرداری تبریز همواره بر پر کردن خلاء های فرهنگی شهر تاکید داشته است، گفت: خوشبختانه 98 مرکز فرهنگی فعال در تبریز وجود دارد که مشغول انجام اقدامات و فعالیت های فرهنگی است.

حجت الاسلام حمیدی، افزود: فعالیت 34 کتابخانه، 22فرهنگسرا، 7 پارک بانوان، 17 باب خانه سلامت و سایر موارد از جمله مراکز فعال فرهنگی شهر تبریز است که با همکاری حوزه علمیه، ادارات و سایر ارگان ها و نهاد های فرهنگی و اجتماعی صورت می گیرد.

وی، افزود: تا کنون حدود 1377عنوان برنامه فرهنگی، هنری، اجتماعی و گردشگری در تبریز برگزار شده است که از میان این تعداد 163 عنوان مربوط به برگزاری کنگره، همایش و مسابقات و جشنواره های فرهنگی بوده است.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز، افزود: بیش از 200 نماز خانه در پارک ها و مراکز گردشگری تبریز وجود دارد که برخی از آن ها دارای امام جماعت است که این مسئله نیز از دیگر ظرفیت های شهرداری تبریز است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha