یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت‌الله نمازی

حوزه/ نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: انقلاب اسلامی ایران با فرهنگ جهاد از انواع فتنه ها و توطئه های دشمنان تا بن دندان مسلح در امان مانده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» آیت الله نمازی در دیدار با حضرت آیت الله نوری همدانی، با بیان این مطلب که ایثار، جهاد و شهادت از ابزار ولایت فقیه است، ابراز داشت: اسلام داری دو علت محدثه و مبقیه است که علت محدثه آن، نبوت و علت مبقیه آن ولایت می باشد.

نماینده ولی فقیه در کاشان ثبوت اسلام را نتیجه فرهنگ جهاد دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران با فرهنگ جهاد از انواع فتنه ها و توطئه های دشمنان تا بن دندان مسلح در امان مانده است.

امام جمعه کاشان با اشاره به ابلاغیه رهبر معظم انقلاب در اسفندماه 89 مبنی بر ترویج و تحکیم فرهنگ جهاد، خاطرنشان ساخت: بررسی این طرح در شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور رئیس جمهور و سایر وزرای دولت در دو ماه گذشته انجام شده است.

آیت الله نمازی با بیان این مطلب که این ابلاغیه از دو بخش تشکیل شده، تصریح کرد: سیاست گذاری محتوایی، استخراج آیات جهاد و شهادت از قرآن کریم و تشکیل کارگروه، بخش نخست این ابلاغیه را تشکیل داده است.

نماینده ولی فقیه درکاشان در پایان گفت: بخش دوم این ابلاغیه، پشتیبانی از خانواده های شهدا و بررسی مشکلات جانبازان می باشد.

انتهای پیام40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha