دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی ولایت فقیه را یکی از ارکان مهم انقلاب عنوان کرد و خاطر نشان ساختند: مردم کشور ما از انسانهای با محبت، عاشق و متدین هستند، و قطعا تا این گروه از انسانهای عاشق ولی فقیه در کشور هستند، نیاز به بمب هسته ای نداریم.

به گزارش خبر گزاری «حوزه» این مرجع تقلید پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای ستادکنگره ورزش استان مازندران و دانشجویان دانشگاه پیام نور استان گیلان بر ضرورت شناخت زمان، دشمن و اهداف و فتنه های آنها تأکیدکرده و گفتند: شناخت از زمان به معنای ارزیابی و ریشه یابی دقیق از اوضاع و حوادث است.

حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی یکی از حوادث مهم در این زمان بود که در این نقطه از زمان به وقوع پیوست، افزودند: باید بدانیم که انقلاب اسلامی تحول عظیمی در دنیا ایجاد کرد و موجب پریشانی دو قطب غرب و شرق  و موجب عزت و بیداری ملت های مظلوم در برابر ظلم و ستم شد.

این مرجع تقلید با بیان این که اسلام، مردم و ولی فقیه ارکان انقلاب اند، بر ضرورت تبیین و حفظ و پاسداری از ارکان سه گانه و آرمانهای امام راحل تأکید کرده اند.

معظم له با تأکید بر این که یکی از کارهای  انقلاب اسلامی این بود که رژیم ارباب رعیتی را از بین برد، اظهار داشتند: انقلاب امام راحل، ابهت غرب و شرق را سرنگون کرد و 60 هزار مستشار غربی را از ایران بیرون کرد.

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه مردم یکی از ارکان مهم در انقلاب می باشند و دلیل آن مقاومت 8 ساله آنها در برابر 35 کشور در جنگ تحمیلی بوده، افزودند: باید قدر این مردم را دانست و کاری کنیم تا حضور مردم متدین در مسائل کشور پررنگ تر شود

ایشان با بیان اینکه نباید از شهداء و خانواده آنها هم غافل بود، بیان داشتند: امنیت، عزت و سربلندی را مدیون شهداء و خانوداه آنها هستیم و باید قدر دان زحمات و از خود گذشتگی ایثار گران بود.

حضرت آیت الله نوری همدانی ولایت فقیه را یکی از ارکان مهم انقلاب عنوان کرد و خاطر نشان ساختند: مردم کشور ما از انسانهای با محبت، عاشق و متدین هستند، و قطعا تا این گروه از انسانهای عاشق ولی فقیه در کشور هستند، نیاز به بمب هسته ای نداریم.

معظم له افزودند: مشکل انقلاب های منطقه این است که از رهبر مقتدر، مدیر و شجاع برخوردار نیستند، چه بسا اگر این گونه بود این همه گرفتاری و مشکل و دو دستگی نداشتند.

این مرجع تقلید در ادامه به موضوع ورزش هم اشاره کرده اند و گفتند: معتقدم که ورزش یکی  از واجبات است و 50 درصد سلامتی در سایه ورزش و تغذیه مناسب  است.

 انتهای پیام:40/313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha