دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله ناصری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در یزد، تقویت، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی نظام اسلامی را از ضرورت های خواند و افزود: وظیفه اصلی و پیش نیاز فعالیت هر دولتی در جمهوری اسلامی ایران، تقویت ایمان مردم است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، آیت الله محمد رضا ناصری، امروز در یادواه شهدای دانشگاه علوم پزشکی یزد، با اشاره به این که انسان، کودکی را به جوانی و جوانی را به سمت پیری می‌گذراند و سیر زندگی، او را به سمت ذوب شدن عمر می‌کشاند، ابراز داشت: برخی افراد در دنیا از لحظات عمر خود به خوبی استفاده کرده و سعی می‌کنند به مردم خدمت‌رسانی کنند، اما عده‌ای هم نه تنها در خسران هستند، بلکه با خطاهایی که انجام می‌دهند، بر این خسارت‌ها اضافه می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به این که خداوند متعال ما را خلق کرده که به حیات طیبه و سعادت ابدی برسیم، ابراز داشت: شیطان و دشمنان سعی دارند با منحرف کردن انسان ها، زمینه دور شدن آنها از حیات طیبه را فراهم کنند و نگذارند عاقبت به خیر شوند، لذا انسان‌هایی که در دنیا از این زندگی کوتاه بهره بگیرند، حتما با بیمه کردن خودبه وسیله این بهره‌گیری، به حیات طیبه دست پیدا می‌کنند.

آیت الله ناصری با تاکید بر این که شهدا آثار خیر ابدی برای جامعه به یادگار گذاشتند، گفت: طبق فرموده خداوند شهدا زنده هستند و در زندگی ابدی خود از بهترین نعمات بهره می‌گیرند.

نماینده ولی فققیه در استان یزد، پایداری اسلام  و حاکمیت خداوند در جامعه را از اهداف پیامبران، ائمه(ع) و شهدا دانست و گفت: تقویت دین و اسلام در بین مردم از رسالت های مهم حاکمان اسلامی اشت.

وی، تقویت، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی نظام اسلامی را از ضرورت های خواند و افزود: وظیفه اصلی و پیش نیاز فعالیت هر دولتی در جمهوری اسلامی ایران، تقویت ایمان مردم است.

آیت الله ناصری با تاکید بر این که مسئولان فرهنگی و دانشجویان و جوانان باید توطئه‌های دشمن را خنثی کنند، گفت: امروز دشمن به وسیله فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و ماهواره ای، کانون خانواده، فرهنگ، دین و ایمان مردم را هدف قرار داده است.

نماینده ولی فققیه در استان یزد ادامه داد: دشمن، امروز دختران و پسران را از خانواده‌ها جدا می‌کند و آنها را به زندگی تک فردی تشویق می‌کند و سعی دارد اصول زندگی اسلامی را از جامعه ما بگیرد.

امام جمعه یزد با بیان این که ما باید نسبت به دسیسه‌های دشمن آگاه باشیم، خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم سعادتمند و از پیروان واقعی امام حسین(ع) باشیم، باید نسبت به مسائل فرهنگی و زندگی دینی خودمان حساس باشیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha