چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام احمد فرخ فال

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قم با بیان این مطلب که بسیج ضامن بقاء نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: عملکرد بسیج بسیار افتخار آمیز بوده و دستاوردهای زیادی داشته است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال، امروز در «همایش حضور» که از سوی بسیج مدرسه علمیه معصومیه قم برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: خداوند عنصر مجاهدت، قیام و حساسیت به مباحث کلان اسلام و نظام را به عنوان یکی از شاخص های برتری مطرح می کند که در بسیج و بسیجیان وجود دارد.

وی با بیان این مطلب که در زمان پیامبر(ص) نیز افرادی پا در رکاب ایشان حضور داشتند، ابراز داشت: در آن زمان اشخاصی بودند که با تمام مشکلات جسمی و غیرجسمی، در رکاب نبی مکرم اسلام(ص) ایستاده و جانفشانی می کردند؛ اما در مقابل افرادی نیز زندگی می کردند که با تمام امکاناتی که داشتند، در مقابل اهداف مقدس پیامبر(ص) احساس بی تفاوتی کرده و حضور نداشتند.

مدیر حوزه علمیه استان قم با اشاره به شاخصه های بسیجیان، خاطرنشان ساخت: تعبد، ایثار، از خود گذشتگی و بی علاقگی به زرق و برق دنیا از شاخصه های بسیجیان در زمان امام خمینی(ره) و زمان حاضر می باشد.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: تا وقتی که حرکت بسیج و عنصر اساسی روح بسیجی در کالبد نظام مقدس جمهوری اسلامی با همین قوت و قدرت در کنار ملت و به أمر امام این ملت در صحنه باشد، قدرت ها هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

وی بیان داشت: در 8 سال دفاع مقدس از دانش آموز تا شخصیت های برجسته حضور داشته و صحنه های بزرگی را رقم زدند.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال با بیان این مطلب که بسیج ضامن بقاء نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: عملکرد بسیج بسیار افتخار آمیز بوده و دستاوردهای زیادی داشته است.

وی اظهار داشت: امروز فرهنگ بسیجی همانند سدی آهنین در مقابل نفوذی قرار دارد که خطر آن را مقام معظم رهبری بارها تذکر داده اند و سرافراز ملتی است که به دنبال فرهنگ بسیجی حرکت کند.

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha