سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
تلبس طلاب

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه تهران از برگزاری دوره تلبس طلاب این حوزه با رویکردی جدید و با حضور تعدادی از طلاب متقاضی تلبس خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین شاه جعفری، در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های خبرگزاری حوزه با اشاره به برنامه های آتی حوزه علمیه استان تهران اظهارداشت: یکی از برنامه های مهم این حوزه، ساماندهی امر تلبس است که در این راستا اقداماتی آغاز شده است .

وی با اشاره به رویکرد جدید حوزه تهران در امر تلبس ابرازداشت: در رویکرد جدید که با دوره های قبلی  متفاوت است قرار شده تا این دوره برای اولین بار با همکاری معاونت تبلیغ  و تهذیب برگزار گردد.

معاون تهذیب حوزه علمیه تهران، ادامه داد: این دوره به مدت دو روز برگزار خواهد شد که در روز اول مباحث تبلیغی و یک روز هم مباحث تهذیبی خواهد بود .

وی با اشاره به اینکه در این دوره تمام داوطلبان مشاوره خواهند شد،گفت: در این دوره برای اولین بار قرار شده است تا از همه داوطلبان تلبس تست روانشناسی گرفته شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاه جعفری، با یادآوری اینکه برای دوره جدید، بالغ بر 150 نفر ثبت نام کرده اند، تصریح کرد:  در پایان این دوره به افرادی که بتوانند حد نصاب های لازم را در تست روانشناسی و هم چنین آزمون های کتبی بدست آورند مجوز تلبس داده خواهدشد.

وی خاطرنشان کرد: این دوره به صورت متمرکز و به زودی در حوزه تهران آغاز خواهدشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha