دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مسلمانان آمریکا

حوزه / روحانی و امام جماعت مسجد النور آمریکا گفت: اگر شهروندان آمریکایی سئوالی راجع به اسلام دارند از خود ما بپرسند و تبلیغات رسانه‌ای راجع به مسلمانان را چشم و گوش بسته باور نکنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از wtae.com، اعضای جامعه اسلامی پترزبورگ در ایالت جورجیا آمریکا، با برگزاری مراسم شب زنده داری در مسجد النور در ویلکینزبرگ، پیام صلح و همدلی به شهروندان و مردم این شهر فرستادند.

عدنان احمد، روحانی و امام جماعت مسجد النور در این مراسم سخنرانی کرد و گفت: اسلام دین صلح و اجرای عدالت بوده و حفظ قداست و حرمت زندگی را ترویج می‌کند.

به گفته وی ، هدف از برگزاری این مراسم، محکوم کردن خشونت‌های افراط‌گرایان، همدلی با قربانیان حوادث تروریستی و مهمتر از همه، ارائه اسلام واقعی به مردم و آگاه‌سازی کسانی ست که درک درستی از اسلام ندارند.

احمد در این باره گفت: ما می‌خواهیم تا شهروندان آمریکایی تلقی اشتباهی از اسلام نداشته باشند و اگر سئوالی راجع به اسلام دارند از خود ما بپرسند و تبلیغات رسانه‌ای راجع به مسلمانان را چشم و گوش بسته باور نکنند. به عقیده ما فقدان آموزش و فهم درست از قرآن مجید باعث رخ دادن چنین حوادثی شده است.

به عقیده شهید، دبیر انجمن جامعه اسلامی در پترزبورگ، فقدان درک قرآن، یکی از دلایل اصلی به وجود آمدن تفکرات و احساسات اسلام هراسانه در آمریکاست و عقیده دارد این وظیفه مسلمانان است تا درباره دین و اعتقاداتشان با سایرین صحبت کرده و آن‌ها را آگاه کنند.

او در این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن کریم، بر پیام صلح و دوستی میان ملت‌ها تاکید کرد و گفت: سلاح ما دعا و نیایش است. نه تنها مسلمانان بلکه نیایش پروردگار سلاح و حربه تمامی مردم است.

 

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha