جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
علوی گرگانی

حوزه/ گروه های تروریستی به نام اسلام و به منظور ایجاد فتنه و اختلاف بین مسلمین چه جنایت هایی را که انجام نمی دهند و قطعا این دشمن صهیونیستی است که از این اختلافات سود خواهد برد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حضرت آیت الله علوی گرگانی، امروز در دیدار جمعی از طلاب و علمای اهل سنت که در دفتر معظم له برگزار شد، بر وحدت بین مسلمین تاکید کردند و گفتند: از افتخارات ایران اسلامی این است که وحدت خاصی بین دو مذهب شیعه و سنی وجود دارد.

معظم له با بیان اینکه مسئله دین و مذهب از جمله اموری است که هر کسی مختار است تا با مطالعه و تحقیق دینی آن را انتخاب کند گفتند: همه مسلمین اهل قرآن، پیغمبرو خدای واحدند و این افتخاری بزرگ است که همه در زیر یک پرچم و دین واحد قرار داریم.

ایشان بیان داشتند: معصومین(ع) و  قرآن کریم تاکیدات فراوانی بر وحدت بین مسلمین کرده اند و این مسئله تنها مختص به زمان ما نیست بلکه از گذشته هم بوده و آنچه مهم است اینکه همه بدانیم در محضر خدای متعال قرار داریم و دنیا محل عبور و آزمایش است، لذا باید طوری عمل کنیم تا بتوانیم از بلاها و آزمایشات الهی سربلند بیرون بیاییم.

حضرت آیت الله علوی گرگانی بیان داشتند: گروه های تروریستی به نام اسلام و به منظور ایجاد فتنه و اختلاف بین مسلمین چه جنایت هایی را که انجام نمی دهند و قطعا این دشمن صهیونیستی است که از این اختلافات سود خواهد برد.

ایشان در پایان با تاکید بر حفظ وحدت بین مسلمین اظهار داشتند: اسلام دین اخوت، احترام و همزیستی  مسالمت آمیز در کنار همدیگر را به ما تعلیم می دهد و به ما سفارش می کند از هرگونه اختلاف بپرهیزید و بین خود اصلاح کنید و این اصلاح، کار رهبران دینی و امرای جامعه است که اگر اینها در کنار هم باشند و با ملت ارتباط قوی داشته باشند قطعا پیروز خواهند بود.

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha