دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ به عموم جوانان توصیه می کنم در هیچ حالی قرائت و توجه به معانی بلند قرآن را ترک نکرده و با اهل بیت(ع) که قرین قرآن بوده و مبیّن واقعی این کتاب آسمانی هستند، انس و ارتباط بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حضرت آیت الله علوی گرگانی، در پیامی به افتتاحیه مرحله کشوری دهمین دوره جشنواره قرآنی «مدهامّتان»، در اصفهان، تصریح کردند: برگزاری مسابقات قرآنی در قالب طرح «مدهامتان» و همچنین برگزاری تفسیر قرآن در مساجد موجب نورانی تر شدن فضای کشور و قلوب آماده عاشقان قرآنی خواهد شد.

معظم له ادامه دادند: در دنیای امروز که مظاهر آن مردم را به خود مشغول ساخته و تمام هم و غم آنان را به مادیات معطوف کرده، توجه کانون های مساجد کل کشور به قرآن و فهم معانی بلند آن نوید بخش ایمان و اعتقاد راسخ به کلام وحی می باشد.

ایشان اضافه کردند: به عموم جوانان و مخصوصا عزیزانی که با قرآن سروکار دارند، توصیه می کنم که در هیچ حالی قرائت و توجه به معانی بلند قرآن را ترک نکرده و با اهل بیت(ع) که قرین قرآن بوده و مبین واقعی این کتاب آسمانی هستند، انس و ارتباط بیشتری داشته باشند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی، در توصیه ای به مردم، خاطرنشان کردند: هر روز قرآن بخوانید و صبح خود را با تامل و تفکر در دستورات نورانی آن آغاز کنید، گوش به فرمان علما و مراجع راستین باشید و از گناه در هر حالی دوری کنید.

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha