جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نماز جمعه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه تریبون نمار جمعه، تریبون وحدت بخشی به جامعه اسلامی است افزود:ائمه جمعه شهرستان ها بایستی از این فرصت در جهت ایجاد همدلی و همزبانی در بین آحاد جامعه بهره گیرند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی، در بیست و نهمین گردهمایی ائمه جمعه لرستان  که در کوهدشت برگزار شد، با بیان اینکه تریبون نماز جمعه بهترین فرصت و ظرفیت برای دعوت مردم قهرمان ایران اسلامی به پای صندو ق های رای است، گفت:مردم باید با انتخاب آگاهانه و برتر بار دیگر با حضور گسترده خود در پای صندوق های رای نقشه های شوم دشمنان نظام و انقلاب را خنثی کنند.

وی با اشاره به اینکه تریبون نمار جمعه، تریبون وحدت بخشی به جامعه اسلامی است افزود:امامان جمعه شهرستان ها بایستی از این فرصت در جهت ایجاد همدلی و همزبانی در بین آحاد جامعه بهره گیرند.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه نماز وحدت بخش و دشمن شکن جمعه اوج همدلی و  همزبانی مردم را به نمایش می گذارد بیان داشت:حضور حداکثری مردم در این نماز وحدت بخش پاسخی همیشگی به یاوه گویی های دشمنان اسلام است.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی با بیان اینکه دشمنان از هر فرصتی برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات استفاده می کنند تصریح کرد:دشمنان نظام به دنبال خدشه دار کردن ماهیت نظام اسلامی هستند و سعی دارند تا با ایجاد تفرقه در بین مردم نظام نقشه های شوم خود را عملی سازند.

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha