چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
شهدای روحانی

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه رضویه شیراز، از تبیین مسائل تهذیبی و معرفی شهدای روحانی و نشر آن در فضای مجازی توسط طلاب این مدرسه خبر داد.

حجت الاسلام مهدی فرهادی، در گفتگو با خبرگزاری«حوزه» در شیراز گفت: با توجه به رشد اعتقادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی طلاب و به روز رسانی آگاهی سیاسی و اجتماعی آنان از دیگر اهداف مهم این واحد، معاونت تهذیب و با همفکری طلاب نخبه حوزه علمیه رضویه شیراز به منظور تبیین مسائل تهذیبی و فرهنگی در فضای مجازی اقدام به راه اندازی وبلاگی به آدرس اینترنتی http://razavieh-tahzib.mihanblog.com کرده است.

وی اضافه کرد: در این وبلاگ تهذیبی، مراجعه کنندگان با سبک زندگی طلبگی، وظایف طلاب، شهدای طلبه و روحانی، شرح حال بزرگان علماء و عرفا، کلام بزرگان و همچنین با برنامه های تهذیبی مدرسه رضویه شیراز آشنا می شوند.

معاون تهذیب حوزه رضویه شیراز، خاطر نشان کرد: به جهت اینکه فضای مجازی به گفته مقام معظم رهبری دارای اهمیت بسیار بالایی می باشد، به همکاری دیگر طلابی که در این معاونت فعالیت می نمایند و با حمایت بسیار خوب مدیر مدرسه، در این فضا که حداقل جوانان بخشی از فعالیت روزمره خود را در آن می گذرانند اقدام به نشر فلسفه پیدایش و رسالت روحانیت کرده ایم.

وی در پایان گفت: از کلیه معاونین تهذیب مدارس و طلاب این حوزه ها، به جهت آشنایی با این مسائل و مشاهده وبلاگ این معاونت به آدرس فوق دعوت به عمل می آید؛ هم چنین مطالب تهیه شده در دیگر فضاهای مجازی نیز منتشر می گردد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha