دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
فضای مجازی/ خانواده

حوزه/ مسئول دفتر امور خواهران ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت :امروز دشمنان اسلام و انقلاب با برنامه ریزی های متعدد سعی دارند بنیان خانواده و استحکام آن را سست کنند و به کیان خانواده ضربه وارد سازند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، زهرا بیگدلی امروز در جمع خواهران فعال کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان، که در اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد افزود:امروز دشمنان اسلام و انقلاب با برنامه ریزی های متعدد سعی دارند بنیان خانواده و استحکام آن را سست کنند و به کیان خانواده ضربه وارد سازند لذا برنامه ریزی متولیان فرهنگی و دینی باید به سمت مقابله با این نقشه سوق داده شود.

وی با اشاره به نقش اساسی و محوری زن در خانواده بیان داشت:زنان بعنوان نیروی عظیم جامعه نقش بارزی در تربیت فرزندان خواهند داشت و باید تمام همت خود را برای تربیت نیروهایی مومن ،متعهد و پویا در خانواده بکار گیرند.

مسئول دفتر امور خواهران ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با بیان اینکه امروز باید برنامه ریزی های این ستاد  در زمینه نظریه پردازی و گفتمان سازی زن و خانواده قرار گیرد خاطر نشان کرد:دشمنان تمام هدف خود را برای تضعیف باورها و عقاید اسلامی در خصوص نقش زنان مسلمان بکار گرفته اند که نیاز است در این خصوص بصیرت افزایی و دشمن شناسی و زمان شناسی زنان افزایش یابد.

بیگدلی با بیان اینکه امروز باید فعالیت در کانون های فرهنگی هنری مساجد بصورت شبکه ای اجرا شود افزود:باید با انجام برنامه های منسجم و هدفمند مهمترین کارکرد کانون های فرهنگی هنری مساجد که مقابله با جنگ نرم دشمنان است را تحقق بخشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha