سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
مسیحیت

حوزه/ معاون آموزش مدرسه امام سجاد(ع) شیراز از فراخوان طلاب به جهت شرکت در دوره آشنایی و نقد و بررسی در یکی از رشته های وهابیت، تصوف، مسیحیت خبر داد.

حجت الاسلام هوشمندی، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در شیراز اظهار کرد: به منظور آشنایی طلاب حوزه علمیه امام سجاد(ع) شیراز و بنا به اعلام معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی، دوره های آشنایی و نقد و بررسی طلاب در یکی از رشته های وهابیت، تصوف و مسیحیت به صورت سراسری و غیر حضوری در فضای مجازی، ویژه طلاب برگزار می شود.

وی اضافه کرد: در این دوره، طلاب آموزشهای لازم را در زمینه شناخت جریانها و فرقههای انحرافی و نوظهور، وهابیت، تصوف و شیطانپرستی فرا میگیرند.

معاون آموزش مدرسه امام سجاد(ع) شیراز گفت: طلاب علاقه مند این مدرسه، می بایست 150 واحد درسی را گذرانده باشند و با داشتن شرایط اعلام شده از سوی مرکز مدیریت، مدارک خود را تا پنجشنبه 8 بهمن ماه سال جاری، به آدرس amoozesh1919@gmail.com ارسال و به جهت ثبت نام اقدام نمایند.

وی خطاب به طلاب مدرسه امام سجاد(ع) شیراز به جهت استفاده کردن از مزایای این دوره اعلام شده، گفت: طلاب شرکت کننده در این دوره ها می توانند، از مزایای شرکت دردوره های بلند مدت، تکمیلی و پروژه های تحقیقاتی استفاده کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha