شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
حجت‌الاسلام لطف الله سپهر - خوزستان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به رویدادهایی بین‌المللی و داخلی، دهه فجر امسال را رفراندوم سیاسی و انقلابی ملت ایران خواند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام سید لطف‌الله سپهر، در جلسه هماهنگی ستاد گرامی داشت دهه فجر استان خوزستان، با اشاره به مسائل رخ‌داده در سطح بین‌الملل، اظهار داشت: دهه فجر امسال، با توجه به رویدادهایی که هر روز درصحنه بین‌المللی و داخلی وجود دارد، از اهمیت خاصی برخوردار است که باید به نحو مطلوب و باشکوهی آن را برگزار کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، حضور باشکوه در مراسم‌های دهه فجر را به‌مثابه یک رفراندوم سیاسی و انقلابی بزرگ دانست و گفت: این حضور پرشور در سطح جهانی به‌عنوان یک حرکت آگاهانه در دل‌بستگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی شناخته می‌شود؛ به همین دلیل نیز مراسم‌های دهه فجر سال جاری، باید به‌صورت ویژه برگزار شود.

وی، حضور آگاهانه مردم در مراسم‌های دهه فجر را سبب افزایش بصیرت ساسی، خودباوری و دشمن‌شناسی ملت دانست و تصریح کرد: برنامه‌های امسال در دهه فجر باید از تنوع و نشاط برخوردار خوبی برخوردار بوده و از تکنیک‌های هنری در اجرای ویژه‌برنامه‌های این دهه مبارک، استفاده ویژه کرد.

حجت‌الاسلام سپهر در پایان ابراز امیدواری کرد و اظهار داشت: امید است دهه فجر امسال در راستای اهداف عالیه انقلاب اسلامی و به دور از مسائل جناحی و حضور مؤثر حماسی ملت ایران برگزار گردد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha