شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
حجت الاسلام سید علی عماد

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین عماد در راستای بررسی مسائل پژوهشی استان ها و دیدار با علمای بلاد، به استان خوزستان سفر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعلی عماد، معاون پژوهش حوزه‌های علمیه کشور، شب گذشته، به‌ منظور بررسی مسائل پژوهشی حوزه استان خوزستان، وارد اهواز شد.

بنابراین گزارش، معاون پژوهش حوزه‌های علمیه کشور به همراه جمعی از مدیران این معاونت حجج‌اسلام رفیعی، مدیرکل امور پژوهشی، سبحانیان، مسئول امور استان‌ها و اسماعیل نیا، دبیر جشنواره علامه حلی، به اهواز آمده و قرار است با برخی از علما دیدار و گفت‌وگو داشته باشند.

حجت‌الاسلام افضلی، معاون پژوهش حوزه علمیه خوزستان در گفتگو با خبرنگار حوزه، به تشریح برنامه‌های حجت‌الاسلام‌والمسلمین عماد، در سفر به خوزستان پرداخت و اظهار داشت: معاون پژوهش حوزه های علمیه کشور در راستای بررسی مسائل پژوهشی استان، دیدار با علمای مطرح، بازدید از برخی مدارس علمیه و نشست تخصصی با اساتید و مدیران مدارس علمیه، به اهواز سفر کرده است.

وی ادامه داد: شرکت در آیین رونمایی از یک کتاب حوزوی، حضور در مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اهواز، سفر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس، بازدید از شبکه جهانی الأهواز، دیدار با اساتید و مدیران مدارس علمیه خوزستان، برخی از برنامه‌های حجت‌الاسلام‌والمسلمین عماد است.

حجت‌الاسلام افضلی ابراز امیدواری کرد: با حضور معاون پژوهش حوزه‌های علمیه کشور در خوزستان، شاهد رونق برنامه‌های پژوهشی مدارس علمیه سطح استان باشیم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha