دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام منصور کیانی

حوزه/ یک آپارتمان ۶ واحدی در راستای تقویت مباحث علمی و پژوهشی حوزه های علمیه، از سوی یک خیر دزفولی به مدرسه علمیه دزفول اهداء شد.

حجت‌الاسلام منصور کیانی، مدیر مدرسه علمیه آیت‌الله قاضی دزفول، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به وقف یک آپارتمان به مساحت 177 مترمربع در 3 طبقه 6 واحدی از سوی خیّری دزفولی، اظهارداشت: این ساختمان که در بخش شمالی شهر دزفول واقع‌شده، قرار است برای برخی فعالیت‌های تحقیقاتی استفاده گردد.

وی با اشاره به اهمیت ترویج موقوفات حوزوی، گفت: ازآنجایی‌که فعالیت حوزه‌های علمیه در راستای احیا و ترویج مکتب تشیع صورت می‌گیرد، ترویج موقوفه های حوزوی هم سبب پیشرفت و توسعه فعالیت‌ها می‌شود که باید این فریضه مقدس میان خیرین ترویج و استمرار یابد.

حجت‌الاسلام کیانی بابیان این‌که یک کتابخانه نیز به همراه آپارتمان وقف حوزه شده است، بیان داشت: واقف این مجموعه مرحوم دکتر غلامحسین تمدنی، استاد گروه فارسی دانشگاه شیراز بودند که این کار خیر را برای ترویج مکتب تشیع انجام داده‌اند.

مدیر مدرسه علمیه آیت‌الله قاضی دزفول، با اشاره به قرائت خطبه وقف از سوی آیت‌الله موسوی جزایری، اظهار داشت: آیت‌الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان با حضور در مجموعه آپارتمان، خطبه وقف را جاری کرده و مکان مذکور، به‌طور دائم و برای همیشه همراه با یک کتابخانه، وقف مدرسه علمیه آیت‌الله قاضی دزفول شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
    0 0
    ای کاش بدهید طلاب در ان سکونت کنند ثوابش بیشتر است؟؟؟؟؟