سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
کد خبر: 366519
۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰
کتاب "طرح منجی ۱

حوزه/ کتاب "طرح منجی ۱" ویژه مبلغین راهیان نور توسط جمعی از خواهران طلبه شیرازی با همکاری سازمان بسیج طلاب استان فارس منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، طلاب و روحانیون به منظور زنده نگه داشتن یاد شهدا و ارزش‌های دفاع مقدس، به عنوان اصلی‌ترین و اولویت‌دارترین رسالت‌های راهیان نور و همچنین آشنا سازی اقشار مختلف مردم با فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت، همه ساله با حضور در اردوهای راهیان نور به ترویج ارزش ها می پردازند.

بر این اساس، در راستای معرفی و تبیین آثار و برکات زنده نگه ‌داشتن یاد شهدا، جمعی از خواهران طلبه شیرازی با همکاری سازمان بسیج طلاب استان فارس، اقدام به جمع آوری یک سری اطلاعات و دانستنی هایی مورد نیاز هر مبلغ و مبلغه کاروان راهیان نور کرده و آن را در قالب  کتاب "طرح منجی 1" ویژه مبلغین راهیان نور منتشر کرده اند.

کتاب "طرح منجی 1"  به صورت کاربردی و همسو با فضای منبر تدوین گردیده تا مبلّغان استفاده بهتری از مباحث این اثر داشته باشند، البته آنان باید هنگام ارائه مطالب، شرایط زمانی و اوضاع منطقه تبلیغی خویش را نیز در نظر بگیرند تا نتایج مطلوب‌تری به دست آید.

برپایه این گزارش، مبلغین کاروان های راهیان نور می توانند جهت دریافت کتاب "طرح منجی 1" به معاونت فرهنگی سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان فارس و یا به مدرسه حضرت زینب(س) واحد نخبگان مراجعه و همچنین برای دریافت فایل pdf   آن به آدرس اینترنتی http://btfars.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha