یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
انتخابات - رای ملت

حوزه/ مدیر مرکز تخصصی حقوق و قضای اسلامی طلاب فارس گفت: حضور پرشور در انتخابات موجب مصونیت نظام در مقابل توطئه های دشمنان می شود.

حجت الاسلام احمد چوگانی، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»در شیراز اظهار داشت: انتخابات و آمدن پای صندوق آراء مهمترین نمود مشارکت سیاسی و نیز نقش آفرینی مردم همیشه در صحنه این انقلاب در تعیین سرنوشت جامعه اسلامی است و بی هیچ تردیدی ملت بزرگ ایران در انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی حماسه دیگری خواهند آفرید و جلوه ای دیگر از مردم سالاری دینی را به رخ جهانیان خواهند کشاند.

وی افزود: یکی از افتخارات بزرگ کشورمان برگزاری ده ها انتخابات و همه پرسی بوده و مردم سالاری دینی نتایجی یکی از همین حضورها و انتخاب کردن ها بوده و باید به این اصل توجه داشت که که پایه این نظام مقدس ، بر پایه انتخابات بنا نهاده شده است و قطعا ملت ایران به دنبال قانون‌گرایی و اجرای دقیق آن هستند و لذا قانون‌گرایی مهمترین دغدغه جامعه محسوب می‌شود.

این استاد حوزه بیان کرد: امروزه مردم ما هوشیار و فهیم  بوده و عملکرد افراد و جناح‌ها را به خوبی تشخیص می‌دهند و می‌دانند کارنامه سیاسی گروه‌ها در دوره‌های گذشته تاکنون بر چه اساسی است. در گذشته ملت ایران از احزاب و جریان‌های سیاسی بی‌اطلاع بودند، اما در این خصوص تجارب خوبی به دست آورده‌اند. پس تحربه های کاندیدا را بسنجیم و رای دهیم.

مدیر مرکز تخصصی حقوق و قضای اسلامی طلاب فارس، به وظایف طلاب و روحانیون اشاره و تاکید کرد: تبیین مسائل مورد تأکید رهبری، آگاه سازی مردم در جامعه، معرفی افراد اصلح از وظایف طلاب و روحانیون ما به شمار می آید.

وی در پایان گفت: با فراهم شدن فضای انتخاباتی، متاسفانه عده‌ای با بهره‌گیری از توطئه‌های آمریکا و بازیچه قرار دادن خود هدف‌های شوم استکبار را دنبال می کنند و برای مدتی کشور امن ایران را در معرض التهاب و ناامنی قرار می دهند که خوشبختانه تاکنون هیچ‌یک از دسیسه‌های دشمنان باوجود آگاه‌سازی مقام معظم رهبری عملی نشده. دشمنان در هر دوره از انتخابات، هم در فضای حقیقی و هم در فضای مجازی برای تخریب تلاش می کنند ولی همیشه به بن بست می خورند.

انتهای پیام .. / .

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha