دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ افتتاح نمایشگاه طلایه داران نقد وهابیت

حوزه/ آثار و منشورات موسسه دارالاعلام لمدرسه اهل البیت(ع) در اولین نمایشگاه تخصصی با عنوان نمایشگاه طلایه داران نقد وهابیت عرضه شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»دارالاعلام لمدرسه اهل البیت(ع) یکی از نهادهای حوزوی است که علاوه بر مدیریت برگزاری همایش جریان های تکفیری، در نمایشگاه طلایه داران تکفیر حضور یافته است.

این موسسه علمی، آموزشی و فرهنگی و تبلیغی با آثار مختلف و متعدد خود پیرامون مباحث وهابیت پژوهی، تحت اشراف آیت الله العظمی مکارم شیرازی، به تربیت طلاب متخصص در زمینه نقد وهابیت و پاسخ به شبهات کلامی در حوزه معارف امامت می پردازد.

از جمله منشوراتی که این موسسه به نمایشگاه طلایه داران نقد وهابیت آورده است می توان به شمارگان متعدد نشریه سراج منیر، نشریه تخصصی نقد وهابیت و سلفی گری و تکفیری گری اشاره کرد.

مجله سلفی پژوهی، عنوان دیگری از منشورات این موسسه است که در غرفه این موسسه در این نمایشگاه به نمایش عموم گذاشته شده است.

از دیگر آثار این موسسه در این نمایشگاه می توان به مجموعه مقالات کنگره جریان های افراطی و تکفیری اشاره کردکه سال گذشته با حضور گسترده فعالان فرهنگی و تبلیغی جهان اسلام برگزار شد. کتبی چون داعش، القاعده،جماعه التبلیغ، دیوبندیه، جریان سلفی زیدی، اخوان المسلمین، سلفیه جهادی، تاریخ تفکر سلفی گری، توسل، یوسف غرضاوی، بررسی و نقد مبانی و آرای حدیثی البانی؛ التکفیر من منظار علما الاسلام و مکر التکفیر و.... اشاره کرد.

یکی دیگر از آثار  این  غرفه  کتاب های این مرکز به زبان عربی است که از آن جمله می توان به مجموعه مقالات کنگره جهانی خطر جریان های افراطی و تکفیری اشاره کرد که به زبان عربی در معرض دید عموم مردم قرار گرفته است.

 

از دیگر کتب عرضه شده از سوی این موسسه می توان به الوهابیه المتطرفه موسعه نقدیه، تکفیر از دیدگاه علمای اسلام، فتاوای جریان های تکفیری در جواز قتل مسلمانان، تخریب اماکن مذهبی، کتاب شناسی تکفیر و جریان های افراطی و تکفیری اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha