دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مراسم رونمایی از پایگاه اطلاع رسانی موسسه دارالاعلام

حوزه / مراسم رونمایی از «پایگاه تخصصی نقد وهابیت»موسسه دارالاعلام لمدرسه اهل البیت(ع) با حضور حضرت آیت الله مکارم شیرازی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در این مراسم که با حضور فعالان و مدیران این موسسه و پژوهشگران عرصه نقد وهابیت در مدرسه امام سجاد(ع) برگزار شد، حجج اسلام والمسلمین عماد و زمانی معاونین مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام موسوی نسب معاون اطلاع رسانی این موسسه و مدیر اجرایی این موسسه در سخنانی با اشاره به اهمیت فعالیت های این موسسه گفت: موسسه دارالاعلام لمدرسه اهل البیت(ع) با حمایت های مرجع عالیقدر جهان تشیع، به عنوان یکی از تخصصی ترین مراکز علمی و پژوهشی کشور، به فعالیت می پردازد.

وی در ادامه به تشریح بخش های مختلف این موسسه پرداخت و به تفکیک واحدها به تشریح فعالیت های این موسسه اقدام کرد.

در ادامه مدیراجرایی موسسه و مسئول سایت موسسه دارالاعلام نیز به ارایه مباحثی پیرامون فعالیت های این موسسه فعال در زمینه نقد وهابیت پرداختند.

گفتنی است سخنرانی حضرت آیت الله مکارم شیرازی مهمترین بخش این برنامه بود که این معظم له در سخنانی به بیان ارزش های دین مبین اسلام و روش های مقابله با تفکرات تکفیری پرداختند.

در پایان نیز مراسم رونمایی از سایت تخصصی نقد وهابیت دانش آموختگان و اساتید موسسه دارالاعلام لمدرسه اهل البیت(ع) با عنوان «الوهابیه» با حضور حضرت آیت الله  مکارم شیرازی برگزار شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha