دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ویران کردن خانه زن فلصسطینی از سوی صهیونیستها

حوزه/ نظامیان صهیونیستی ابتدا محله را محاصره کرده و سپس به این خانه یورش برده و ملک متعلق به یک زن فلسطینی با نام هیبا ابواساب را که چهار کودک ۸ تا ۱۴ ساله دارد، تخریب کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» ارتش رژیم صهیونیستی، یک خانه نوساز فلسطینی را در همسایگی بیت الحنین در شمال بیت المقدس تخریب کردند. این درحالی بود که این خانواده فلسطینی قصد داشتند هفته آینده به این منزل نقل مکان کنند.

به گفته مرکز اطلاعات وادی حوله، نظامیان صهیونیستی ابتدا محله را محاصره کرده و سپس به این خانه یورش برده و ملک متعلق به یک زن فلسطینی با نام هیبا ابواساب را که چهار کودک 8 تا 14 ساله دارد، تخریب کردند.

به گفته ابواساب این خانه مبلمان شده بود و 2 اتاق، یک آشپزخانه و حمام داشت و خانواده آن‌ها قصد داشتند هفته آینده به این خانه نقل مکان کنند. به گفته این زن فلسطینی بولدزرهای اسرائیلی بدون اطلاع قبلی به اینجا آمده و ابتدا دیوارهای منزل را فرو ریخته و سپس خانه را با خاک یکسان کردند.

لازم به ذکر است که سحر روز چهارشنبه نیز در همسایگی شهر سیلوان، در فلسطین اشغالی، یک خانه زیرساخت تخریب شده و خانه دیگری در هبرون ویران شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha