دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تخریب خانه یک فلسطینی توسط صهیونیست ها

حوزه/ سربازهای رژیم صهیونیستی خانه روستایی متعلق به یک کشاورز فلسطینی با نام فائد را تخریب کردند. آن‌ها حتی اجازه ندادند تا پیش از تخریب سقف انبار، حیوانات اهلی بیرون آورده شود و گوسفندان در اثر ریزش سقف جان دادند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» سربازهای رژیم صهیونیستی با ورود به روستای جین صفوت در فلسطین اشغالی، خانه روستایی متعلق به یک کشاورز فلسطینی با نام فائد را تخریب کردند.

آن‌ها حتی به کشاورز فلسطینی و خانواده‌‌اش اجازه ندادند تا پیش از تخریب سقف انبار، حیوانات اهلی را بیرون بیاورد و گوسفندان در اثر ریزش سقف جان دادند.

سربازان اسرائیلی همچنین 2 تن از اعضای خانواده را که سعی در توقف تخریب خانه داشتند مورد شلیک گلوله و گاز اشک آور قرار دادند و شلیک گلوله گرم به دست یکی از اعضای خانواده منجر به از دست دادن حس لامسه در انگشتان او شده است.

آن‌ها همچنین یکی از فلسطینیان را به جرم مداخله در روند تخریب، در مقر نظامی اسرائیلی در هووارا در وست بانک زندانی کرده‌اند.

نظامیان صهیونیستی از سال 1990 بخش زیادی از وست بانک را اشغال کرده‌اند و اجازه ساخت خانه به فلسطینیان و کشاورزان را نمی‌دهند.

به گفته سازمان‌های حقوق بشر در سال‌های 2000 تا 2007، صهیونیست‌ها 94% درخواست‌های ساخت منازل فلسطینیان را رد کرده‌اند.  

تخریب منازل فلسطینیان نه تنها از نظر مالی، بلکه از نظر معنوی و روانی تاثیرات مخرب و منفی به جای گذاشته‌است و آن‌ها مجبورند خانه‌هایشان را در زیر فشار و تهدید تخریب بازسازی کنند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha