دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نظامیان صهیونیستی

حوزه / سربازان رژیم صهیونیستی ظهر چهارشنبه، یک زن جوان فلسطینی را در هنگام ترک مسجد الاقصی در شهر بیت‌المقدس ربودند و او را به مرکز بازپرسی در شهر منتقل کردند. نظامیان همچنین ۴ ماهیگیر را در شمال غزه ربودند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» سربازان رژیم صهیونیستی ظهر چهارشنبه، یک زن جوان فلسطینی را در هنگام ترک مسجد الاقصی در شهر بیت‌المقدس ربودند و او را به مرکز بازپرسی در شهر منتقل کردند. نظامیان همچنین 4 ماهیگیر را در شمال غزه ربودند.

به گفته شاهدان عینی، صهیونیست‌ها این زن جوان را در راه بازگشت از مسجدالاقصی متوقف کرده و مورد سئوال و جواب قرار دادند و سپس او را ربودند. چندین زن فلسطینی سعی داشتند او را نجات دهند اما سربازان آن‌ها را هل داده و به زور دور کردند. در این میان چندین شهرک‌نشین اسرائیلی تحت حمایت امینتی شدید نیروهای پلیس و ارتش به محوطه مسجد الاقصی یورش بردند و درهای مسجد را به روی نمازگزاران فلسطینی بستند.

در خبری مشابه، نظامیان اسرائیلی یک جوان 17 ساله فلسطینی را در ترمینال قلندیا در شمال بیت‌المقدس متوقف کرده و او را ربودند. آن‌ها مدعی بودند که او چاقو حمل می‌کرده است.

صهیونیست‌ها همچنین شب گذشته، نزدیک سحر به بخش‌های مختلف وست بانک اشغالی حمله کرده و 8 فلسطینی از جمله دو کودک را ربودند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha