یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
عبدالرسول بینا زاده - امور اهل سنت فارس

حوزه/ روحانیون در انتخابات نقش هدایتگری و خط دهی بر اساس قانون و موازین شرعی را بر عهده دارد و باید به عنوان مشاور و امین مردم به میدان بیایند.

حجت الاسلام عبدالرسول بینازاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز به نقش روحانیون در تبیین شاخصه های انتخاب اصلح، گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی، نقش روحانیون، حضور محققانه و روشنگرانه در صحنه انتخابات است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان فارس ادامه داد: روحانیون در انتخابات نقش هدایتگری و خط دهی بر اساس قانون و موازین شرعی را بر عهده دارد و باید به عنوان مشاور و امین مردم به میدان بیایند.

وی با بیان این که روحانی باید به عنوان معتمد مردم به طور دقیق و با هوشمندی مسائل را بررسی کند و پس از تحقیق و شناخت کامل، شاخصه های کاندیدای اصلح را تبیین کند، تصریح کرد: اگر روحانيون آگاه و دلسوز به سادگي با انتخابات برخورد نمايند، اشتباهات تلخ گذشته تكرار خواهد شد و كساني كه مي خواهند نظام و رهبری را زیر سئوال ببرند، سنگر را به دست خواهند گرفت.

حجت الاسلام بینازاده، به فرمایشات حضرت امام(ره) پیرامون انتخابات اشاره کرد و گفت: آشنايي با سوابق و افكار کاندیداها يكي از وظايف تمام اقشار ملت، به خصوص روحانیون و طلاب است و بايد همواره به ياد داشت كه اگر چنانچه در اين سوابق افراد دقت نشود وکاندیدای غیر اصلح انتخاب گردد، در محضر خدای متعال مسئول خواهیم بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha