سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
دیدار حجت الاسلام محمدعلی نکونام و حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در چهار محال و بختیاری گفت: زمینه اجرای نشست های مشترک نمایندگان ولی فقیه در استان ها فراهم گردد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در قزوین، اظهار کرد: ارتباط نمایندگان رهبری در استان‌ها را موجب تقویت این جایگاه دانست و اظهار کرد: نشست‌های نمایندگان ولی‌فقیه در استان‌ها باعث انتقال تجربیات و همچنین استفاده بیش‌تر از ظرفیت سیاسی و فرهنگی این جایگاه خواهد شد.

امام‌جمعه شهر کرد ادامه داد: در حال حاضر طرح برگزاری نشست‌های نمایندگان رهبری در استان‌ها ارائه شده و مورد تأیید قرار گرفته که امیدواریم زمینه اجرای آن به‌زودی فراهم شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام با بیان این‌که دیدار با حجت الاسلام والمسلمین عابدینی و همچنین شرکت در نماز جمعه از انگیزه‌های سفر بنده به قزوین است، خاطرنشان کرد: حضور نمایندگان رهبری در اجلاس نماز موجب افزایش کیفیت این اجلاس خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی هم در این دیدارگفت: حضور نمایندگان رهبری در اجلاس سراسری نماز، مصداق بارز تعظیم شعائر الهی است.

امام‌جمعه قزوین با تأکید بر این‌که در حوزه مساجدِ استان قزوین کارهای ارزشمندی در حال انجام است، ادامه داد: حوزه علمیه استان فعالیت خوبی داشته که با ساز و کارهای جدید به دنبال تقویت حوزه و همچنین ستاد نماز جمعه هستیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین ارتباط بین نمایندگان رهبری در استان‌ها را امری لازم و ضروری دانست و افزود: ارتباط نمایندگان رهبری در استان‌ها موجب تبادل تجربیات موفق می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha