یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
محمد علی نکونام

حوزه/ اگرچه در حال حاضر دستاوردها و برکاتی که انقلاب و نظام اسلامی برای ملت ایران به ارمغان آورده، به‌هیچ‌عنوان قابل مقایسه با گذشته نیست، اما همچنان استان‌هایی واقعاً نیازمند توجه و نگاه ویژه هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از شهرکرد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی نکونام در دیدار با محمد سعیدی‌کیا، رئیس  بنیاد مستضعفان کشور گفت: بنیاد مستضعفان و امکاناتی که در اختیار این مجموعه قرارگرفته، فرصت مغتنمی در جهت استضعاف‌زدایی از کشور و استان هایی همچون چهارمحال‌وبختیاری است.

وی با یادآوری ظلم و ستمی که  رژیم طاغوت در حق ملت ایران روا داشت خاطرنشان‌کرد: رژیم طاغوت و شاهنشاهی، سال‌های سال، هر چه توانستند بر سَر این کشور و از همه بدتر بر سَر استان‌هایی همچون چهارمحال‌وبختیاری آوردند و نگذاشتند این  استان‌ها جایگاه خودشان را در کشور پیدا کنند.

امام‌جمعه شهرکرد تأکید کرد: اما به لطف الهی و برکت انقلاب اسلامی و در سایه نظام جمهوری اسلامی ایران فضای کار، تلاش و آبادانی نسبت به قبل از انقلاب متفاوت‌تر شده است و قابل مقایسه با گذشته نیست.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: اگرچه در حال حاضر دستاوردها و برکاتی که انقلاب و نظام اسلامی برای ملت ایران به ارمغان آورده، به‌هیچ‌عنوان قابل مقایسه با گذشته نیست اما همچنان استان‌هایی همچون چهارمحال‌وبختیاری واقعاً نیازمند توجه و نگاه ویژه هستند.

در ابتدای این دیدار رئیس  بنیاد مستضعفان کشور از تبدیل استان چهارمحال و بختیاری به قطب تولید چادر مشکی در کشور خبر داد و گفت: کارخانه حجاب چهارمحال و بختیاری با در اختیار داشتن ماشین آلات مدرن، سالانه ده میلیون متر پارچه مشکی تولید و روانه بازار خواهد کرد و منطقه تولید چادر مشکی تبدیل خواهد شد.

وی از ارائه تسهیلات به واحدهای صنعتی و تولیدی خبر داد و افزود: با توافق نامه ای که بین بنیاد مستضعفان و استانداری استان منعقد شد تا سقف 20 میلیون تومان تسهیلات اشتغال زایی به واحدهای صنعتی داده خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha