دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حضرت آیت الله نوری همدانی

حوزه/ از جمله مسائل مهم در جامعه اسلامی رفع مشکلات اقتصادی است، مسئله بانک هم یکی از موضوعاتی است که باید به آن توجه داشت و باید پول هایی که در بانک است صرف هزینه مسائل اقتصادی کشور شود.

به گزارش خبر گزاری «حوزه»، حضرت آیت الله نوری همدانی عصر  امروز در دیدار آیت الله عالمی نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی و هیئت همراه با بیان این که ایام الله دهه فجر دارای برکات زیادی است به مسئله اقتصاد در اسلام اشاره کرد و گفتند: اسلام به همه ابعاد زندگی انسان ها توجه دارد و یک قسم آن اقتصاد، سیاست، فرهنگی و نظام است.

این مرجع تقلید با بیان این که بُعد اقتصاد از جمله مسائل مهم  در جامعه اسلامی است بر رفع مشکلات اقتصادی تاکید کردند و بیان داشتند: مسئله بانک هم یکی از موضوعاتی است که باید به آن توجه داشت و باید پول هایی که در بانک است صرف هزینه مسائل اقتصادی کشور شود.

 ایشان با بیان این که اگر بتوانیم از امکانات درست استفاده کنیم، نباید این همه بیکار در کشور وجود داشته باشد  گفتند: اخیرا شنیدیم یکصد میلیارد پول، آزاد شده،‌باید این پولها را برای رفاه جامعه واز بین بردن مشکلات بکار گرفت.

حضرت آیت الله نوری همدانی از عدم نظارت بر روی قیمت ها انتقاد کردند و بیان داشتند: جای تعجب است با این که پول، همان پول است، اما اجناس در کشور روز به روز گرانتر می شود، این ها به خاطر عدم نظارت در بازار است.

 ایشان افزودند: مسئله معیشتی از موارد مورد نیاز جامعه است، ولی چه کسی بر قیمت این مسائل نظارت می کند چه کسی مسئول این موضوعات است معلوم نیست.

حضرت آیت الله نوری همدانی اظهار داشتند: بعضی ها چشم به کمک های خارجی دوخته اند؛ ولی در درون کشور این همه امکانات وجود دارد؛ باید این ها  را برای رفاه کشور بکار گرفت؛ ولی در عمل این گونه نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha