یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله العظمی نوری همدانی

حوزه/ یکی از ثمرات دیگر انقلاب قدرت ایران در منطقه و بین الملل است و همه دیدند که چگونه ملوانان غرب به اسارت رزمندگان سپاهی در آمدند و با چه خفتی اسیر شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه»، حضرت آیت الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار ایثار گران شرکت مخابرات تهران بابیان این که خدمت به نظام مقدس جمهور اسلامی از مقدس ترین خدمت ها است گفتند: انقلاب اسلامی دارای شاخصه هایی است و باید برای حفظ آن تلاش کرد.

این مرجع تقلید با بیان این که انقلاب هدیه الهی است افزودند: زمانی که رسول اکرم(ص) به پیامبری مبعوث شدند تا زمانی در میان مردم حضور داشتند، هدایت جامعه اسلامی به آنها بود و برای ترویج دین با تمام ضد ارزشها مبارزه کردند.

معظم له بیان داشتند: بعد از پیامبر اسلام(ص)،‌هدایت جامعه اسلامی به عهده ائمه معصومین(ع) گذاشته شد و تا کنون ادامه دارد و این معصومین(ع) توانستند به خوبی به رسالت خود عمل کنند.

حضرت آیت الله نوری همدانی افزودند: دشمن در این عرصه بیکار ننشست و اقدام به فتنه کرد و توانستند حکومت را غبضه کنند؛ در زمان غیبت این ولایت در دست ولی فقیه شجاع و مدیر است که با رهنمودهای خود جامعه را هدایت می کنند.

 معظم له بیان داشتند: یکی از ارکان مهم انقلاب مردم اند و باید مسئولین به فکر این مردم درعرصه های مختلف باشند؛ زیرا این مردم بودندکه انقلاب را حمایت کردند و 8 سال با دست خالی درمقابل دشمن بعثی و مزدور ایستادند و مقاومت کردند.

 ایشان افزودند: انقلاب اسلامی برکات زیادی دارد، احیاء فرهنگ جهاد و شهادت و برپایی نمازجمعه و مبارزه علیه اسرائیل غاصب و  غده سرطانی از جمله این برکات است؛  یکی از ثمرات دیگر  انقلاب قدرت ایران در منطقه و بین الملل است و همه دیدند که چگونه ملوانان غرب به اسارت رزمندگان سپاهی در آمدند و با چه خفتی اسیر شدند.

انتهای پیام:۴۰/۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha