شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام عبد الله حاجی صادقی

حوزه/ جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: بی شک حضور گسترده مردم ولایتمدار در راهپیمایی ۲۲ بهمن، روز اقتدار ملی مردم ما و نشان دادن آن در گستره جهانی است.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: همه ساله این حضور باصلابت، روایتگر دو نکته بسیار مهم است؛ اول این که دشمنان بدانند با ملتی آگاه و بصیر و زمان شناس روبرو هستند که اسیر ترفندها نشده و فریب فتنه ها و دروغ های آنان را نمی خورند.

وی همچنین افزود: نکته دوم ناظر به دشمنان شناسی مردم تحت زعامت و هدایت ولی فقیه است که اجازه نمی دهد دشمنان اسلام و انقلاب به اهداف شوم خود در هر برهه و زمینه ای دست یابند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: این بار هم مردم ما در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر به دنیا نشان خواهند داد که در تبعیت از ولی فقیه و حراست از ارزش ها و آرمان های انقلابی و اسلامی خود، به هیچ وجه اهل کوتاهی و غفلت نیستند.

وی همچنین بیان داشت: به لطف الهی و به کوری چشم دشمنان، این حضور هر سال با شکوه تر از سال های قبل است و ما از یاد نمی بریم که در سال های دفاع مقدس نیز زیر بمباران های دشمن مردم ما در راهپیمایی های 22 بهمن و روز قدس حضور باشکوه و حماسه آمیزی داشتند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha