یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حرم امام رضا(ع)

حوزه/ معاون سلامت و امور بیمه‌های مرکز خدمات استان قم گفت: هفتمین اردوی زیارتی معمرین و خانواده روحانیون مرحوم استان قم در سال ۹۴ با حضور ۲۰۰ نفر به مشهد مقدس اعزام شدند.

حجت الاسلام و المسلمین رضا حسنی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به برنامه‌های عاطفی مرکز خدمات حوزه های علمیه گفت: مرکز خدمات اهتمام ویژه‌ای در خدمت به معمرین و تکریم ارباب رجوع دارد؛ لذا تا آنجا که توانسته‌ایم تکریم را مقدم بر همه کارها قرار داده و در راستای همین سیاست در سال جاری اقدام به اعزام کاروان‌هایی از معمرین و خانواده روحانیون مرحوم به مشهد مقدس نمودیم.
وی با اشاره به اعزام هفتمین گروه از معمرین استان به مشهد مقدس، بیان کرد: سفرهای قبلی برکات بسیار خوبی به همراه داشت و موجبات رضایت‌مندی معمرین و مهمانان را فراهم کرد و مطمئناً رضایت آنها انگیزه بیشتری را برای خدمت گذارانشان در مرکز خدمات ایجاد می‌کند.
معاون سلامت و امور بیمه‌های مرکز خدمات استان قم ادامه داد: در این سفرها افرادی بوده‌اند که بیش از 20 سال به دلایل مشکلات متعدد نتوانسته‌اند به مشهد مقدس سفر کرده و توفیق زیارت حضرت را داشته باشند و با این طرح توانستیم قدمی برای کسب رضایت آنها و حضرت ولی‌عصر(عج) برداریم.
وی بیان کرد: در سال 94 با توجه به ثبت نامی که صورت گرفت موفق شدیم تعداد هزار نفر را در قالب 7 کاروان، پنج کاروان از معمرین ایرانی و 2 کاروان از معمرین غیر ایرانی، را به مشهد مقدس اعزام کنیم.
حجت الاسلام و المسلمین حسنی ادامه داد: در کاروان معمرین غیر ایرانی، روحانیون و خانواده‌هایی از بسیاری از کشورها حضور داشتند و وحدت و وفاق خوبی ایجاد شد که به زیبایی کار افزوده بود.
وی بیان کرد: آخرین کاروان متشکل از 200 نفر از روحانیون معمر به همراه خانواده‌هایشان و خانواده‌های روحانیون مرحوم به مشهد مقدس اعزام شده‌اند و به مدت 3 شب و 4 روز در مجتمع فرهنگی اقامتی ولایتی مشهد اقامت خواهند داشت.
معاون سلامت و امور بیمه‌های مرکز خدمات استان قم گفت: بازدید از نمایشگاه، برگزاری جلسات فرهنگی و درس اخلاق و برگزاری جشن‌هایی به مناسبت دهه فجر از جمله برنامه‌های مختلف در این اردو است.
وی تصریح کرد: طرح اعزام معمرین استان قم به مشهد مقدس در سال جاری با این اعزام به پایان می‌رسد و لازم است که از مسئولین مرکز خدمات برای حمایت‌هایی که در اجرای این طرح داشته‌اند تشکر کنم.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha