جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام سید محمد امام - شوش

حوزه/ مبارزه با ظالمان و کفار وظیفه شرعی و دینی مسلمانان بوده و مردم ایران با حضور در راهپیمایی سراسری ۲۲ بهمن، به سایر ملل اثبات می‌کند که در مسیر استکبارستیزی محکم ایستاده‌ است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد امام، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با تبریک ایام‌الله دهه فجر به ملت بزرگ ایران علی‌الخصوص مردم قهرمان و شهیدپرور استان خوزستان، اظهار داشت: استقامت ملت ایران در برابر استکبار جهانیT بزرگ‌ترین نماد دهه مبارک فجر است که این روزها در حال گذران و مرور خاطرات آن دوران‌ها هستیم.

وی با تأکید بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، ادامه داد: دشمن همواره به دنبال کمرنگ جلوه دادن حضور مردم در راهپیمایی و جشن انقلاب بوده است، چرا که راهپیمایی22 بهمن ادامه راه انقلاب بوده و سبب الگو گیری ملت‌های آزادی‌خواه از مردم ایران می‌شود و این حضور سبب می‌شود تا آنان در مسیر مقابله با استکبار قرار گیرند.

امام‌جمعه شهرستان شوش ادامه داد: مبارزه با ظالمان و کفار وظیفه شرعی و دینی مسلمانان بوده و مردم ایران با حضور در راهپیمایی سراسری 22 بهمن، به سایر ملل اثبات می‌کند که در مسیر استکبارستیزی محکم ایستاده‌ است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین امام در ادامه با اشاره به «پیام حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن برای ملت‌های مسلمان و آزاده جهان»، تصریح کرد: مقاومت ملت ایران در سال‌های پس از انقلاب اسلامی درس و پیام پیروزی بر مستکبرین، عزت و عظمت را برای مستضعفین و آزادگان جهان دارد.

وی افزود: ملت ایران با حضور در جشن پیروزی انقلاب اعلام می‌کند که ما به مقاومت خود ادامه می‌دهیم و از آرمان‌های انقلاب یک‌قدم عقب‌نشینی نکرده و نخواهیم کرد.

امام‌جمعه شوش در پایان تصریح کرد: شهدای ایران اسلامی در سوریه و عراق شاهدانی بر این مدعا هستند که صلابت، استحکام و ایمان ملت مسلمان ایران درراه اسلام و انقلاب روزبه‌روز بیشتر می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha