یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
حجت الاسلام سیفی مازندرانی

حوزه/اگر با شعار اقتصاد قوی، انواع کالاهای مصرفی وارد کشور شده و استعدادها و توانمندی جوانان کشور که در کمتر از ده سال به بزرگترین و قوی ترین توان، یعنی توان هسته ای دست یافتند، نادیده گرفته شود، خارج از اهداف انقلاب و شهداست.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین سیفی مازندرانی، استاد حوزه علمیه قم، در یادواره شهدای شیرود با محوریت شهید مدافع حرم سردار مرادخانی، در مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا(س) تنکابن با بیان این که شهدا ندای حسین زمان خود را لبیک، گفتند، اظهار داشت: شهدا در راستای تحقق اهداف انبیاء و اولیاء الهی وارد میدان مبارزه با جبهه کفر شدند.

وی افزود: وظیفه ما در عصر حاضر پاسداری از هدف شهدا که همان اقامه دین الهی است، می باشد. هدفی که به خاطر آن ائمه اطهار (علیهم السلام) سختی های زیادی کشیدند.

ادامه داد: در حال حاضر نیز مقام معظم رهبری که رسالت ولایت امت را بر عهده دارند در تمام سخنان خود که نشان دهنده درایت و تدبیر معظم له است، هدف اقامه دین را در همه برهه های حساس کشور دنبال می کنند.

استاد حوزه علمیه قم تاکید کرد: اگر کشور ما در زمینه های اقتصاد، صنعت، قدرت نظامی و توان دفاع و.. به اوج رسیده و جزء کشورهای برتر جهان گردد، اما حدود ارزش های الهی اجرا نشود و این امور در جامعه کمرنگ شود، بدون شک ما از اهداف انبیاء  و شهدا دور شده و به قرب الهی نخواهیم رسید و این امری خطرناک است.

حجت الاسلام والمسلمین سیفی مازندرانی تصریح کرد: اگر با شعار اقتصاد قوی، انواع کالاهای مصرفی وارد کشور شده و استعدادها و توانمندی جوانان کشور که در کمتر از ده سال به بزرگترین و قوی ترین توان، یعنی توان هسته ای دست یافتند، نادیده گرفته شود، خارج از اهداف انقلاب و شهداست.

این استاد حوزه در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به این که خدای متعال ولایت و امامت را عامل اتحاد و مانع تفرقه و اختلاف قرار داده است، لذا مومنین باید به مانند دانه های تسبیح که در عین جدایی با نخی محکم به یکدیگر متصل هستند، با پیروی از ولایت، مانع تفرقه و جدایی شده و با هوشیاری مراقب دخالت و فتنه انگیزی باشند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha