یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
رئیس مرکز خدمات در جمع کارکنان این مرکز

حوزه/ رئیس مرکز خدمات با اشاره به شعار سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» گفت: در مجموعه مرکز خدمات در سراسر کشور استفاده از کالاهای خارجی ممنوع است؛ استفاده از این کالاها ظلم به مردم و ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین ربانی  امروز در جمع کارکنان مرکز خدمات ضمن تبریک سال جدید و ماه مبارک رجب گفت: امیدوارم در سال جدید صمیمیت‌ها و همدلی‌ها در مرکز خدمات بیشتر شود، چراکه این همدلی‌ها زمینه را برای موفقیت سازمان و انجام وظایفمان به مناسب‌ترین شکل فراهم می‌کند.
وی همچنین اعیاد ماه مبارک رجب را تبریک گفت و افزود: همزمانی بهار طبیعت و بهار عبودیت یکی از مزایای این چند سال است که باید از این فرصت بیشترین استفاده را ببریم.
رئیس مرکز خدمات بیان کرد: ماه رجب سرآغاز ماه‌های قرب به پروردگار، رفع موانع، ایجاد انگیزه و فضای مناسب بندگی خداوند است و کسانی که می‌خواهند سیر و سلوکی به سوی خداوند داشته باشند از این چند ماه پیش رو باید بیشترین بهره را ببرند.
وی با بیان اینکه در ماه رجب بر استغفار بسیار تأکید شده است گفت: استغفار ناظر بر نگاه به گذشته است که اگر اشکالاتی وجود داشته است آنها را اصلاح کنیم.
حجت الاسلام و المسلمین ربانی با اشاره به اینکه سعادت ما در این است که به مسائل درونی خود بیشتر توجه کنیم تا مسائل بیرونی ما را سرگرم نکند افزود: ما نباید فرصت ماه رجب را از دست دهیم بلکه باید ارتباط خود را با ائمه معصومین(ع) در موالید ماه رجب بیشتر کرده و خود را برای ورود به ماه شعبان آماده کنیم.
وی با اشاره به برنامه‌های مرکز خدمات در سال 95 گفت: سال گذشته در بعضی جهات موفقیت‌های خوبی داشتیم و در بعضی بخش‌ها نتوانستیم به اهداف خود دست یابیم و باید از تمام همکاران برای موفقیت‌هایی که حاصل شد تشکر کنم.
رئیس مرکز خدمات ابراز داشت: ما نه تنها از نظر فردی بلکه از نظر سازمانی باید به سال گذشته نگاه کرده و ببینیم که در چه بخشی دارای اشکال و نقطه ضعفی بودیم تا برای آینده بهتر عمل کنیم.
وی با اشاره به مشکلات سال 95 بیان کرد: توانستیم با همدلی و همراهی، بسیاری از مشکلات را از پیش رو برداریم و بحمدالله برنامه‌های مرکز به خوبی انجام شد ؛ بسیاری از برنامه‌های چند ساله از جمله مجتمع اقامتی شیراز در سال گذشته به سرانجام رسید و در برنامه‌های دیگر از جمله فرهنگی، صندوق، درمان و ... قدم‌های خوبی برداشته شد.
وی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر در سال جاری افزود: ما وظیفه داریم که به پیروی از مقام معظم رهبری برای حضور حداکثری طلاب و خانواده‌ها و مردم در انتخابات تلاش کنیم و آن را به عنوان یک فریضه برای خود بدانیم.
رئیس مرکز خدمات با اشاره به اینکه حضور هرچه بیشتر مردم در انتخابات نشانه قوت نظام جمهوری اسلامی است گفت: حقیقتاً امروز جمهوری اسلامی در منطقه دارای موقعیت بسیار خوبی است و در گذشته ایران دارای چنین اقتداری نبوده است.
وی عنوان کرد: امروز در سایه عنایت خداوند، رهبری مقام معظم رهبری، حضور مردم و زحمات مسئولین، ایران اسلامی دارای امنیت است که باید قدر این نعمت الهی را بدانیم.
حجت الاسلام و المسلمین ربانی ابراز داشت: دشمنان اسلام سال‌ها برنامه‌ریزی کرده بودند تا با ایجاد گروه‌هایی مانند داعش مسلمانان با هزینه خودشان به جان یکدیگر بیفتند، ولی امروز می‌بینیم که به فضل خداوند نه تنها این شر از ایران دور شده است بلکه از تمام منطقه دارد برچیده می‌شود.
وی با اشاره به شعار سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» گفت: در مجموعه مرکز خدمات در سراسر کشور استفاده از کالاهای خارجی ممنوع است؛ استفاده از این کالاها ظلم به مردم و ایران است.

انتهای پیام/313/30

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha