شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بندگی خدا

حوزه/استاد حوزه خواهران مازندران گفت: انسان زمانی می تواند به آرامش حقیقی و پایدار دست یابد که رفتار و کردارش مطابق با قانون الهی باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، خانم شرف الدین، استاد حوزه و دانشگاه، در نشستی با طلاب مدرسه علمیه فاطمه الزهراء (سلام الله علیها) قائمشهر با بیان این که آرامش چیست؛ چه کسانی به آرامش می رسند، و مکانیسم رسیدن به این امر چیست؟ گفت: آرامش یک نیاز درونی و فطری است که انسانها برای رسیدن به آن تلاش می کنند.

وی افزود: انسان زمانی می تواند به آرامش حقیقی و پایدار دست یابد که رفتار و کردارش مطابق با قانون الهی باشد؛ قوانینی که احکام و علل آن، مطابق با خلقت انسان ها می باشد.

استاد حوزه خواهران مازندران با اشاره به علت عدم آرامش، اعلام کرد: با توجه به این که علت عمده عدم آرامش ما به خاطر جهل به تکلیفمان است؛ لذا باید اطلاعات و معلومات خویش را نسبت به وظایفمان در قبال خود، دیگران، دین و...افزایش داده تا به آرامش واقعی دست یابیم.

شرف الدین در پایان خاطر نشان کرد: برای رسیدن به آرامش باید نسبت به هر کاری که انجام می دهیم معرف و شناخت داشته باشیم؛ سپس بر خداوند توکل کرده و در نهایت در برابر مقدرات الهی تسلیم محض باشیم.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha