دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
خانم فاطمه ذکریایی مازندان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهراء(س) قائمشهر گفت: اکنون که جبهه کفر و شیطان با تمام قوا وارد میدان شده تا ایمان جوانان را از بین ببرد، اگر در جبهه حق کوتاهی شود، ضربه جبران ناپذیری به پیکره اسلام وارد می شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از مازندران، خانم فاطمه ذکریایی، مدیر مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهراء(س) قائمشهر در جلسه اعضای شورای بسیج این مدرسه که با حضور مسئول بسیج طلاب خواهران استان مازندران برگزار شد، گفت: اکنون که جبهه کفر و شیطان با تمام قوا وارد میدان شده تا ایمان جوانان  را از بین ببرد، اگر در جبهه حق کوتاهی شود، ضربه جبران ناپذیری به پیکره اسلام  وارد خواهد شد.

وی افزود: در برهه حساس کنونی، طلاب به خصوص طلاب بسیجی به عنوان خواص جامعه باید طبق فرمایش مقام معظم رهبری حضور بصیرانه و فعال در جامعه داشته و کار جهادی در مسیر ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی و ارزشهای دینی انجام دهند هستند تا با یاری حضرت ولی عصر ( عج ) جبهه حق بر باطل پیروز گردد.

مدیر مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهراء(س) قائمشهر تصریح کرد: اگر ما در صحنه حضور نداشته باشیم، بعضی از افرادی که دلسوز نیستند و دغدغه دین را ندارند، میدان دار عرصه خواهند شد و لطمه های جبران ناپذیری به جامعه وارد خواهند کرد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha