سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
سبک زندگی فاطمی

حوزه/ معاون آموزش مدرسه امام علی بن ابیطالب(ع) لارستان، فرهنگ سازی سبک زندگی فاطمی را از وظایف مبلغان در دهه فاطمیه خواند.

حجت الاسلام سید عبدالرسول موسوی، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در فارس با اشاره به فرا رسیدن ایام دهه اول فاطمیه، اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن ایام شهادت حضرت زهرا(س)، گفت: تشویق و ترغیب مردم برای برگزاری هر چه بهتر عزاداری ایام فاطمیه، فرهنگ سازی سبک زندگی فاطمی، تبیین شخصت و سیره زندگانی دخت گرامی نبی مکرم اسلام (ص) حضرت صدیقه کبری (س)، ترویج فرهنگ حجاب و عفاف، تبیین راه های مقابله با تهاجم فرهنگی و ... از وظایف مبلغان در این ایام به شمار می آید.

وی در ادامه با اشاره به اعزام مبلغ از سوی مدرسه علمیه امام علی بن ابیطالب(ع) لارستان به مناطق مختلف در ایام فاطمیه، افزود: اعزام ها با در نظر گرفتن تخصص مبلغان صورت مي گيرد و اين امر موجب رشد كيفي آنان در این ایام می شود.

معاون آموزش مدرسه امام علی بن ابیطالب(ع) لارستان، ادامه داد: طلاب و مبلغین مدرسه امام علی بن ابیطالب(ع) لارستان از روز سه شنبه 4 اسفندماه جهت تبلیغ به مساجد و حسینیه های شهرستان لارستان، خنج، قیر، داراب، بندر عباس و بندر پارسیان براساس نیاز اعزام می شوند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha