دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام محمد کیانی معاون امور طلاب حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ معاون امور طلاب حوزه علمیه استان خوزستان، از اعزام بیش از ۱۰۰۰ طلبه خوزستانی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس درقالب اردوهای راهیان نور خبرداد.

حجت‌الاسلام محمد کیانی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به سفر مدیر دفتر امور طلاب حوزه‌های علمیه کشور به خوزستان، اظهار داشت: این سفر در راستای انجام هماهنگی‌های لازم برای هرچه بهتر برگزاری شدن اردوهای راهیان نور مدارس علمیه سراسر کشور است.

وی، نشست با مدیر حوزه علمیه خوزستان را نخستین برنامه دانست و گفت: در این جلسه قرار است کلیات طرح اردوهای راهیان نور حوزه‌های علمیه مطرح و بخشی از جزئیات، مورد بررسی قرار گیرد.

حجت‌الاسلام کیانی، بازدید از دو مدرسه علمیه خرمشهر و اندیمشک را از دیگر برنامه اعلام کرد و بیان داشت: ازآنجایی‌که مدارس علمیه خرمشهر و اندیمشک، دو قرارگاه راهیان نور حوزه‌های علمیه بوده و طلاب جهت اسکان به آنجا مراجعه می‌کنند، لازم است بازدیدی ازآنجا صورت پذیرد تا نواقص و مشکلات موجود رفع گردد.

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه خوزستان، با اشاره به حضور علما و بزرگان حوزه‌های علمیه سراسر کشور در مناطق عملیاتی جنوب، گفت: إن شاءالله بنا به هماهنگی‌های صورت گرفته، قرار است بسیار از بزرگان و علمای حوزه همراه با طلاب در مناطق عملیاتی جنوب حاضر شوند.

حجت‌الاسلام کیانی، در پایان از اعزام بیش از 1000 طلبه خوزستانی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس خبرداد و گفت: إن شاءالله در ایام نوروز سال 95 بیش از یک هزار طلبه و روحانی در قالب اردوهای راهیان نور مدارس علمیه خوزستان، به مناطق عملیاتی شلمچه، طلاییه، فکه، هویزه، اروند، بستان و... اعزام شوند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha