سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
علامه حلی

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران از ارسال ۱۷۰ عنوان مقاله به جشنواره علامه حلی(ره) خبر داد.

خانم صدری زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، به حضور طلاب خواهر در جشنواره علامه حلی(ره) اشاره کرد و گفت: این طلاب، 170 عنوان مقاله، تحقیق پایانی و نیز تحقیقات پایانی سطح 3 در جشنواره علامه حلی به ثبت رسانده‌اند که اکنون مرحله ارزیابی اجمالی آثار در حال انجام می باشد.

وی با بیان اینکه تعداد مقالات ارسالی از سوی طلاب نسبت به سال گذشته رشد بالایی داشته، اظهار داشت: در سال جاری تبلیغ و آموزش‌های صورت گرفته توسط معاونت پژوهش، از عوامل جدی در ایجاد انگیزه و علاقه بیشتر در طلاب برای ارسال مقاله به این جشنواره بود؛ لکن با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، امیدواریم در سال‌های آینده نیز در کمیت و کیفیت، شاهد مشارکت بالاتر طلاب در جشنواره علامه حلی(ره) باشیم.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران خوزستان به برنامه‌های پیش روی این معاونت در راستای ارتقای سطح کیفی پژوهش اشاره کرد و گفت: رویکرد این معاونت، سوق دادن حوزه به‌سوی پژوهش محوری است؛ در این راستا، برگزاری «کرسی‌ها و نشست‌های پژوهشی»، «آشنایی طلاب با آئین‌های پژوهشی» و «برگزاری دوره‌های مهارت افزایی همچون روش نویسندگی، پایان‌نامه نویسی، مقاله‌نویسی و...» از عمده فعالیت‌های در حال انجام می باشد.

صدری زاده با اشاره به سفر معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران کشور به استان خوزستان گفت: حجت‌الاسلام حصاری در این سفر بر نکاتی تأکید داشتند که ازجمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به ارتقاء کیفی پایان‌نامه‌ها و راه‌کارهایی جهت کوتاه کردن زمان پایان‌نامه نویسی اشاره کرد.

وی یادآور شد: معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران، همچنین از اضافه شدن ساعات رسمی پژوهش از سال آینده در نظام آموزشی خبر داد و بر آموزش مهارت‌های پژوهشی تأکید کرد.

معاون پژوهش حوزه خواهران خوزستان در پایان خاطرنشان ساخت: طلاب خواهر این استان همچنین تاکنون 45 اثر در جشنواره بانوی کرامت ویژه طلاب بالای 30 سال ثبت کرده‌اند.

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha